baby2010 skriver:
I går var jeg til glukosebelastning - en ret ufed oplevelse som de fleste ved.
Bagefter var jeg til JM - eller dvs. min JM var syg, så det var en anden meget ung JM og en JM studerende, som udførte konsultationen. Jeg havde ikke så meget at berette end at jeg var træt efter glukosetesten - hvilket så fyldte en del i vores samtale...
Da jeg kom hjem sov jeg til middag, og da jeg vågnede lå en besked på tlf svareren fra hospitalet - "ÅÅÅÅH NEEJ" nåede jeg lige at tænke, for jeg troede det var min test, som havde vist, at jeg havde sukkersyge, eller noget andet ubehageligt.
Men nej, det var såmænd bare den unge JM, som ville minde mig om, at jeg da skulle huske at bestille tid til glukosetest - GAAAAB!!!!
Det ENESTE jeg talte om til JM konsultation var min glukosetest, og så har det fjols glemt alt om det!?!?! Ja, undskyld jeg er lidt hård, for det kan jo ske for enhver, men altså jeg var bare så skuffet over det
Jeg havde slet ikke følt at de lyttede til mig, og jeg havde heller ikke tillid til at åbne mig op overfor dem - og heldigvis for det, eftersom de slet ikke har hørt en eneste ting!!!
Nederen... Men Alfred har det heldigvis godt, og indtil videre har jeg ikke hørt noget fra hospitalet ang. glukosetest, så den er sikkert gået godt 
Jeg synes nemlig der er mange herinde, som skal eller har været til det...