Bliver snart sindssyg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Rikkemor89

Hej jeg kan godt forstå du er pisse sur over han spiller højt musik, vi har oss en underbo som spiller højt musik 24 timer i døgnet næsten. Det er både dag & nat til tider, vi har oss klaget fordi han spiller så højt at vores lamper på væggen rystede så meget at vi var bange for at de vil falde ned, men man kan desværre ikk forklange at folk ikk spiller musik om dagen, det er så snart det er aften & klokken er et eller andet så skal der være ro, desværre kan han ikk blive smidt ud pga. højt musik om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

pussekat

hejsa

vi her en gamle som nabo han bor under os og der er kun 1 sal på vi bor på 1 sal og vi her  klage over 4 gang og boligkorto sige at han ikke kan kom ud før han ikke betalt husleje i over 3 månde ja men han drik som et huld i jord og spil højt til kl 3 om nat og vis jeg sige når til ham spil han være nat og politi og de her være en gang så bliv han mere tosse i hoved og ring på vorse dør hele tid

han er nok ca meller 70 og 80 så ved i nok hvad han høre

vis han kom op i dag til mig tro jeg nok han død er så træt af ham og min mand skal op kl 00,30 om nat så han gå i seng kl 20,00 men der er nok ca være dag kl bliv 22,30 før han sove

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

Nu er han heldigvis smuttet og har slukket musikken, så kan jeg skue ned for fjernsynet igen, så manden kan sove i fred.

Hvor er det dejligt med noget fred og RO!

Anmeld

8. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åh nej, det er bare det værste sådan noget

Vi havde også sådan en, som væg-bo til min mor, da jeg boede hjemme... Når de ikke hørte HØJ alt muligt underligt musik, så sloges de, moren og sønnen, op af væggen til mit værelse, så tingene faldt ned. De sloges som regel om, hvem der havde røget hvems hash...

Men altså - det korte af det lange er, at der blev klaget 100000 vis af gange, men de bor der altså stadig. Også sønnen, der idag er 40 eller noget i den stil... mmm...

Men det er fucking træls, og det er virkelig det trælse ved at bo i lejlighed.

Jeg kan ikke sige andet, end at det er det sværeste at få folk smidt ud over og hvis det var mig, så ville jeg selv kigge efter noget andet, hvis jeg ikke kunne holde det ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.