Bliver snart sindssyg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2009

M.O.A.R.

Nu har vi boet her i vores lejlighed i 1 år, og er alt i alt tilfredse med beliggenhed og størrelse, bortset fra vi mangler et ekstra værelse, men det nu ikke så slemt.

MEN.... Vores overbo høre dødsmetal stort set hver evig eneste dag og overdøver fjernsynet her nede hos os som f.eks. nu kl 10 her om formiddagen. Min mand sover om dagen, da han arbejder som bager om natten og han har brug for søvnen, men det sku svært at sove når sådan en paddehat skal larme sådan!!

Vi klagede flere gange over det til vores tiidligere udlejer, og vi har lige fåett ny udlejer her den 1. december, og har tænkt mig at fortsætte med at klage, og håber virkelig det ender med han bliver smidt ud.

Skulle liige ud med det, er så irriteret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

malou

Og det har ikke hjulpet at forklare overboen om jeres søvnbehov i dagstimerne? Jeg har virkelig ondt af Jer... det er bare det VÆRSTE og når jeg læser sådan noget... elsker jeg bare mit hus meget meget mere..

knus malou

Anmeld

8. december 2009

Mussen2

Kan virkelig godt forstår dig!

det er utroligt, så hensynsløse mange mennesker er. Jeg synes det er blevet værrer og værrer, som tiden går.

Den danske mentalitet har ændret sig til først at tænke på sig selv og så dernæst (måske) skænke sine medmennesker. 

Klag, klag, klag! Der er jo desværre ikke andet at gøre (så skulle det være at tilkalde politiet, hvis altså det er meget højt på upassende tidspunkter)

Gode julehilsner herfra 

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

Ja vi snakkede med ham om det en dag og han kunne godt forstå det var irriterende og lød som om han ville begynde at tage mere hensyn..

Så kom vi hjem fra arbejde kl 7 om morgen (arbejdede på daværende tidspunkt på et diskotek og et værtshus som bartender hvor manden er DJ) og der bragede musikken for fuld smadder. Så gik der Fru Olsen i mig og bankede i loftet med en kost, det resulterede i han trampede i gulvet og skruede en smule højere op for musikken.

Anmeld

8. december 2009

LouiseNielsen

Jeg var også blevet hysterisk....

Vi bor også i boligblok, og der kan af og til være lidt larm, og det må man acceptere når man vælger at bo sådan et sted. MEN andre folk skal også ta hensyn, og det syntes jeg bestemt ikke jeres overbo gør. Jeg ville gå og og sige det til ham!!

Kram

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

mos skriver:

Kan virkelig godt forstår dig!

det er utroligt, så hensynsløse mange mennesker er. Jeg synes det er blevet værrer og værrer, som tiden går.

Den danske mentalitet har ændret sig til først at tænke på sig selv og så dernæst (måske) skænke sine medmennesker. 

Klag, klag, klag! Der er jo desværre ikke andet at gøre (så skulle det være at tilkalde politiet, hvis altså det er meget højt på upassende tidspunkter)

Gode julehilsner herfra 

Har prøvet politiet, han begyndte at spille høj musik kl 2 om natten, men bor i nakskov, hvor politiet er i byen til ca kl 4, eller der lukker politistationen i hvert fald. Så skal de køre fra Næstved, og det rækker deres ressurcer ikke til.

Alle deres skide dårlige undskyldninger.. Det er virkelig øv!

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

LouiseLarsen skriver:

Jeg var også blevet hysterisk....

Vi bor også i boligblok, og der kan af og til være lidt larm, og det må man acceptere når man vælger at bo sådan et sted. MEN andre folk skal også ta hensyn, og det syntes jeg bestemt ikke jeres overbo gør. Jeg ville gå og og sige det til ham!!

Kram

Har prøvet at stå og banke på i 10 min den ene dag sammen med en anden der bor her i ejendommen, selvom han var hjemme kom han ikke ned og åbnede.

Så vi leder samtidigt på højttryk efter et hus til leje eller noget i den stil. Hunden bliver vildt forskrækket engang i mellem og begynder at gø når han brager op for musikken, og det er sku synd for hunden synes jeg.

Anmeld

8. december 2009

Mussen2

Du må bare blive ved med at klage til udlejer og til politiet, på et tidspunkt vil din udlejer så være nød til at tage affære. Men jeg ved godt at det er mega træls og giver et rigtig dårligt naboskab og det er ligefør det kan være værrer end høj musik

Mon der er endnu en chance for at mødes "tilfæligt" med ham og nævne det igen, sådan ind i mellem en samtale om alt mulig andet. Måske når i er ude med skraldespanden, skal skovle sne eller??

Er i de eneste som bor i ejendommen eller er der måske andre som også er generet

Anmeld

8. december 2009

Mussen2

Nu læste jeg lige den seneste besked. Det vil være en dog ide at skrive ned, hver gang i gør noget aktivt. så har i noget at forelægge udlejer.

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

mos skriver:

Du må bare blive ved med at klage til udlejer og til politiet, på et tidspunkt vil din udlejer så være nød til at tage affære. Men jeg ved godt at det er mega træls og giver et rigtig dårligt naboskab og det er ligefør det kan være værrer end høj musik

Mon der er endnu en chance for at mødes "tilfæligt" med ham og nævne det igen, sådan ind i mellem en samtale om alt mulig andet. Måske når i er ude med skraldespanden, skal skovle sne eller??

Er i de eneste som bor i ejendommen eller er der måske andre som også er generet

Det er en ejendom af 4 lejligheder, 2 stue og 2 1 sals lejligheder. Jeg ved at de andre også har været generet af det da han til tider også åbner vinduerne når han spiller højt, men det er jo desværre os det går mest ud over.

Jeg bliver også ved, jeg er en stædig kælling hvad det angår.

Nogen gange er det også bare som om han gør det af ren provokation. Når vi kommer ind af døren en gang i mellem går der 5 min så spiller han højt musik, jeg banker i loftet og der sker rent ud sagt ikke en skid.

Der er ikke særlig stor chance for at møde ham tilfældigt da han holder sig meget for sig selv i sin lejlighed, det eneste tidspunkt han kommer ud på er når han skal med ud og køre med sin kæreste stort set.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.