Bliver snart sindssyg!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. december 2009

M.O.A.R.

Nu har vi boet her i vores lejlighed i 1 år, og er alt i alt tilfredse med beliggenhed og størrelse, bortset fra vi mangler et ekstra værelse, men det nu ikke så slemt.

MEN.... Vores overbo høre dødsmetal stort set hver evig eneste dag og overdøver fjernsynet her nede hos os som f.eks. nu kl 10 her om formiddagen. Min mand sover om dagen, da han arbejder som bager om natten og han har brug for søvnen, men det sku svært at sove når sådan en paddehat skal larme sådan!!

Vi klagede flere gange over det til vores tiidligere udlejer, og vi har lige fåett ny udlejer her den 1. december, og har tænkt mig at fortsætte med at klage, og håber virkelig det ender med han bliver smidt ud.

Skulle liige ud med det, er så irriteret.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

malou

Og det har ikke hjulpet at forklare overboen om jeres søvnbehov i dagstimerne? Jeg har virkelig ondt af Jer... det er bare det VÆRSTE og når jeg læser sådan noget... elsker jeg bare mit hus meget meget mere..

knus malou

Anmeld

8. december 2009

Mussen2

Kan virkelig godt forstår dig!

det er utroligt, så hensynsløse mange mennesker er. Jeg synes det er blevet værrer og værrer, som tiden går.

Den danske mentalitet har ændret sig til først at tænke på sig selv og så dernæst (måske) skænke sine medmennesker. 

Klag, klag, klag! Der er jo desværre ikke andet at gøre (så skulle det være at tilkalde politiet, hvis altså det er meget højt på upassende tidspunkter)

Gode julehilsner herfra 

Anmeld

8. december 2009

M.O.A.R.

Ja vi snakkede med ham om det en dag og han kunne godt forstå det var irriterende og lød som om han ville begynde at tage mere hensyn..