Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

rln1974 skriver:

Stadig ingen mens og MEGET svag streg igen i dag efter ca. en halv time.. Er nu gået 3-4 dage over tid. Hvis der stadig ikke er sket mere fredag så ringer jeg til lægen.

ved mine graviditeter er den ikke blevet positiv før efter de guldne 10 min og den slog altså ikke fejl, så jeg vil sige at du er gravid..

knus karina 31+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2009

Bare mig..

Ja kan du så få ringet til den læge
Er jo lidt spændt på at hører. Ellers vil du så ikke skrive det her når  du får det endelige svar ?
Uha hvor er det spændende

alt hvad jeg har. Håber for dig at den er der

Anmeld

9. december 2009

FrkT

Er det den samme type test du har brugt alle tre gange??

Hvis ikke det er, så tror jeg absolut på at du er gravid. Hvis det er den samme type så er jeg ikke nær så sikker, selvom jeg stadig tænker at du nok er det. Det er alligevel mange at få til at blive falsk positive. Men kontakt lægen, og tag evt. en anden form for test i morgen.

Krydser alt jeg kan for at den er der

Anmeld

10. december 2009

Pocha

De 3 af testene var de samme fra brugsen og den 4. var fra apoteket. Den fra apoteket viste MEGET MEGET svagt. I dag har jeg prøvet en fra Netto, og den viste desværre ikke noget overhovedet. Øv, øv... Men stadig ingen mens.

Nu giver jeg den lige et par dage og så ringer jeg til lægen mandag hvis der stadig ikke er sket noget.

I mellemtiden er jeg faktisk gået hen og blevet lidt i tvivl om jeg nu også er gået over tiden som jeg jo mener..

Vi skulle starte behandling hos en gynækolog fordi vi har prøvet i halvandet år og jeg jo er passeret de 35 år. Jeg fik min sidste mens den 10. november som stoppede den 16. november. Den 17. november var vi så til samtale hos gynækologen, som samtidig lavede en gynækologisk undersøgelse. Efter der begyndte jeg så småt at bløde igen. De første par dage bare lidt brunligt udflåd, men efter et par dage lidt mere, så jeg ikke kun kunne nøjes med et trusseindlæg. Det stoppede så omkring den 23. november.

Nu kommer mit store spørgmål så: Det er vel stadig fra den 10. november at jeg skal beregne min cyklus eller hvad??? Jeg har en normal cyklus på 24-25 dage.

Rikke

Anmeld

10. december 2009

oo

rln1974 skriver:

De 3 af testene var de samme fra brugsen og den 4. var fra apoteket. Den fra apoteket viste MEGET MEGET svagt. I dag har jeg prøvet en fra Netto, og den viste desværre ikke noget overhovedet. Øv, øv... Men stadig ingen mens.

Nu giver jeg den lige et par dage og så ringer jeg til lægen mandag hvis der stadig ikke er sket noget.

I mellemtiden er jeg faktisk gået hen og blevet lidt i tvivl om jeg nu også er gået over tiden som jeg jo mener..

Vi skulle starte behandling hos en gynækolog fordi vi har prøvet i halvandet år og jeg jo er passeret de 35 år. Jeg fik min sidste mens den 10. november som stoppede den 16. november. Den 17. november var vi så til samtale hos gynækologen, som samtidig lavede en gynækologisk undersøgelse. Efter der begyndte jeg så småt at bløde igen. De første par dage bare lidt brunligt udflåd, men efter et par dage lidt mere, så jeg ikke kun kunne nøjes med et trusseindlæg. Det stoppede så omkring den 23. november.

Nu kommer mit store spørgmål så: Det er vel stadig fra den 10. november at jeg skal beregne min cyklus eller hvad??? Jeg har en normal cyklus på 24-25 dage.

Rikke

jeg ville i hvert fald selv regne min cyklus ud fra den 10. november. det blødning du havde efter undersøgelsen skriver du var brunt, og det betyder at det er "gammelt" blod, altså blod der har ligget derinde lidt tid, fx fra din sidste menstruation, og som hæøjst sandsynligt er kommet ud fordi gynækologen har "rodet rundt" derinde (ja, hvad man ikke lærer af sin fertilitetslæge! vi har simpelthen mailet så meget om farven og konsistensen af blod!)

jeg syntes bare du skal ringe til lægen og så kan han/hun tage en blodprøve og derved måle HCG mere præcist, for det lader jo til, at du har noget HCG i dig siden du tester positivt - svagt eller ej - og det har man jo kun hvis man er gravid (eller lige har været)

Anmeld

10. december 2009

frk andreasen

tror altså godt du kan regne med du er gravid. en test kan jo ikke blive falsk positiv mine tester kom også efter 10 min alle mine 4.

kram tanja 25+4

Anmeld

10. december 2009

Bare mig..

Jeg ville bestemt også regne den ud fra d 10. det er i hvertfald sådan vi har gjort med min, bare andre datoer.

Men ja prøv og tag en snak med lægen mandag så.
Min fra apoteket var også meget meget svag, men dem fra føtex var mere tydelige, dog ikke tydelige som den anden streg der også er. Mere meget svag lyserød streg.

Anmeld

11. december 2009

Pocha

Jeg tror desværre ikke på det længere....

Har taget 2 teste i dag. 1 fra netto der viste bragende negativ og en fra brugsen (den samme slags som jeg har brugt de andre gange) og den viste MEGET MEGET svag streg efter en time... MEN stadig ingen mens..

Nu har jeg bestilt et par cleareblue teste fra nettet, og så prøver jeg sådan en i morgen. Hvis den ikke viser noget, så tester jeg ikke mere før jeg har talt med lægen på mandag.

I går aftes fik jeg meget ondt i maven, jeg var sikker på at nu kom mens eller at den ville være der her  til morgen, men der er stadig ingen tegn på at den er på vej. Har heldigvis ikke ondt i maven længere..

Anmeld

11. december 2009

mullesmith2

Åh det er så træls det der med at man ikke ved hvad der sker, men jeg forstår ikke hvorfor der kommer en svag streg. Det har jeg aldrig prøvet. Jeg har heller ik været gravid endnu så... Men jeg har hørt at en streg er en streg, om den så er svag eller ej. krydser fingre for dig.

Anmeld

11. december 2009

Bare mig..

Årh, det er jeg ked af at hører du ikke gør. Men jeg forstår bare ikke hvorfor så mange skulle vise positiv, uanset tiden og tydeligheden.

Jeg krydser virkelig fingre for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.