De 3 af testene var de samme fra brugsen og den 4. var fra apoteket. Den fra apoteket viste MEGET MEGET svagt. I dag har jeg prøvet en fra Netto, og den viste desværre ikke noget overhovedet. Øv, øv... Men stadig ingen mens.
Nu giver jeg den lige et par dage og så ringer jeg til lægen mandag hvis der stadig ikke er sket noget.
I mellemtiden er jeg faktisk gået hen og blevet lidt i tvivl om jeg nu også er gået over tiden som jeg jo mener..
Vi skulle starte behandling hos en gynækolog fordi vi har prøvet i halvandet år og jeg jo er passeret de 35 år. Jeg fik min sidste mens den 10. november som stoppede den 16. november. Den 17. november var vi så til samtale hos gynækologen, som samtidig lavede en gynækologisk undersøgelse. Efter der begyndte jeg så småt at bløde igen. De første par dage bare lidt brunligt udflåd, men efter et par dage lidt mere, så jeg ikke kun kunne nøjes med et trusseindlæg. Det stoppede så omkring den 23. november.
Nu kommer mit store spørgmål så: Det er vel stadig fra den 10. november at jeg skal beregne min cyklus eller hvad??? Jeg har en normal cyklus på 24-25 dage.
Rikke
Anmeld