Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.999 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Pocha

Her til morgen var jeg gåe¨t 1 dag over tid. Jeg tog en test, men den var negativ. Jeg fik ikke lige smidt testen ud med det samme, men da jeg så kom hjem fra arbejde og ville smide den ud, var der pludselig en meget utydelig streg nr 2..... Nå, så kommer det store spørgsmål, kan den vise rigtigt når der er gået så mange tider, eller er det bare endnu en gang ønsketænkning at den kan være de??

Hilsen fra en der har prøvet i halvandet år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

vatten

Der står som reglen på pakken, at man ikke kan regne med resultatet efter 10min, så jeg tror desværre bare testen driller dig

Anmeld

7. december 2009

mariamiss6

hmmm altså de siger at når testen er mere end 10 minutter gammel så kan man ikke stole på den, fordi den netop kan gå hen og blive positiv når den har ligget lidt længe....

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

Altså mine streger kom ikke indenfor de fem min. men måske ti min efter. Og jeg er da gravid idag Jeg synes også jeg har læst nogen skrive at det godt kan lade sig gøre. At den ikke kan vise falsk positiv, kun komme til at fjerne den positive streg efter de her 5 min. Håber du forstår. En nr to streg kan ikke bare komme. Den kommer hvis der er noget uanset tiden.

Håber ikke det var forvirrende skrevet.

alt hvad jeg har for dig.
Kram Marikka 17+4

Anmeld

7. december 2009

Bare mig..

- Jeg tog 6 tests, af tre forskellige mærker, og ingen af dem kom med det samme. Der gik i hvertfald mindst ti min efter min nr 2 kom, nok nermere end  halv time. Jeg gik nemlig en tur med min hund da der var gået 5 min for så var der jo ikke noget. Da jeg kom tilbage var den der.

Anmeld

8. december 2009

Pocha

Nå, så tog jeg en test mere her til morgen og den viste meget svagt positiv efter en halv time ca...

Anmeld

8. december 2009

Bare mig..

rln1974 skriver:

Nå, så tog jeg en test mere her til morgen og den viste meget svagt positiv efter en halv time ca...

Altså jeg vil sige det kan lade sig gøre. Håber ikke jeg bilder dig noget ind nu da. Men det er hvad jeg har erfaret. Men ring til lægen, h*n kan måske tage en prøve idag. Be vedkommende om en blodprøve. For ved lægen viste min også negativt. Jeg var gravid. jeg fik en blodprøve og den var positiv, for jeg insisterede på at ville have en.

Anmeld

9. december 2009

Pocha

marikka skriver:

Altså jeg vil sige det kan lade sig gøre. Håber ikke jeg bilder dig noget ind nu da. Men det er hvad jeg har erfaret. Men ring til lægen, h*n kan måske tage en prøve idag. Be vedkommende om en blodprøve. For ved lægen viste min også negativt. Jeg var gravid. jeg fik en blodprøve og den var positiv, for jeg insisterede på at ville have en.

Stadig ingen mens og MEGET svag streg igen i dag efter ca. en halv time.. Er nu gået 3-4 dage over tid. Hvis der stadig ikke er sket mere fredag så ringer jeg til lægen.

Anmeld

9. december 2009

Bare mig..

rln1974 skriver:

Stadig ingen mens og MEGET svag streg igen i dag efter ca. en halv time.. Er nu gået 3-4 dage over tid. Hvis der stadig ikke er sket mere fredag så ringer jeg til lægen.

Jamen, altså jeg ville sige den var der. For en test kan ikke blive positiv med mindre det er forbi der er noget, men kan gå fra positiv til negativ efter de her fem-ti minutter.
Men ja, prøv lægen fredag hvis den ikke er kommet endnu. Jeg fik selv 3 dage over tid, og så testede jeg. Og resultatet var lige som dig. Lægen sagde samme dag den var negativ, men jeg insisterede jo, og tog til lægen dagen efter igen, og der var den positiv. Tror den var negativ ved lægen første gang fordi jeg samme dag og indenfor ingen tid, havde tisset på seks andre tests. Så der var ikke mere af det der homon eller hvad det er, tilbage.

Anmeld

9. december 2009

SaNiNa

Jeg ville rignge til lægen med det sammen ville slet ikke kunne gå så længe uden af vide om jeg var gravid eller ej.

Og jeg tror den er der osse selv om der skal gå den ½ time før den er positiv, du har jo ikke så højt hcg tal endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.