Anna-jonas skriver:
Sikke glædeligt, at i har fået så lyn hurtig hjælp i den pressede situation. Skal i ud og besøge DP'en??
Ang. Simone..........................ja, det er positivt at man ikke har en ekstra person boende, og at man har sit hjem for sig selv. Underligt at faren ikke lige sagde hej, og fik en snak. Synes det var meget hurtigt, at Simone fandt ud af, at det ikke var noget for hende....................måske hun havde hjemve.
Netop...................livet er for kort, til at beskæftige sig med folk, der alligevel ikke har interesse. Din mor går glip af meget, mon hun ved det?? Hvorfor har hendes nye mand set sig sur på din mand???
Knus Mette
Jeg regner med vi skal besøge Dp inden jul, få brev fra kommunen i dag eller morgen om hvem det er ved... Jeg glæder mig som en lille pige. Har bestemt mig at være meget åben og possetiv når vi skal møde hende, for selvfølig er deres rytme ikke ens med vores, jeg tror det vil være hårdt til pigerne i starten. Jeg håber hun har haft fortidligt fødte børn før
så ved hun jo lidt om det...
Ja jeg syndes også Simone´s far kunne have snakket lidt... Det væreste af det hele syndes jeg, da vi havde hende til job samtale bedte hun selv om 5000kr i løn, vi gav hende 1000kr mere så syndes godt hun kunne have undersøgt det noget før.. men pyt nu er jeg kommet vidre i livet..
Ang min mor så er jeg stadigvæk meget skuffet ved ikke helt endnu hvordan jeg vil gribe det hele an, for jeg vil ikke have mine børn skal gå glpi af deres mormor men på den anden side gider jeg heller ikke min mor så længe hun ikke kan opføre sig som et voksenet menneske, den er svær..
Her kl 13 kommer sundhedsplejseken er spændt på at se hvad vægten siger og om de nu er med i deres udvikling

Anmeld