Godt nyt!!!!!!! :) :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2009

Karo

Sikken dejligt at høre at det hele faldt på plads

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2009

MORJESPERSEN

Anna-jonas skriver:

Sikke glædeligt, at i har fået så lyn hurtig hjælp i den pressede situation. Skal i ud og besøge DP'en??

Ang. Simone..........................ja, det er positivt at man ikke har en ekstra person boende, og at man har sit hjem for sig selv. Underligt at faren ikke lige sagde hej, og fik en snak. Synes det var meget hurtigt, at Simone fandt ud af, at det ikke var noget for hende....................måske hun havde hjemve.

Netop...................livet er for kort, til at beskæftige sig med folk, der alligevel ikke har interesse. Din mor går glip af meget, mon hun ved det?? Hvorfor har hendes nye mand set sig sur på din mand???

Knus Mette

Jeg regner med vi skal besøge Dp inden jul, få brev fra kommunen i dag eller morgen om hvem det er ved... Jeg glæder mig som en lille pige. Har bestemt mig at være meget åben og possetiv når vi skal møde hende, for selvfølig er deres rytme ikke ens med vores, jeg tror det vil være hårdt til pigerne i starten. Jeg håber hun har haft fortidligt fødte børn før så ved hun jo lidt om det...

Ja jeg syndes også Simone´s far kunne have snakket lidt... Det væreste af det hele syndes jeg, da vi havde hende til job samtale bedte hun selv om 5000kr i løn, vi gav hende 1000kr mere så syndes godt hun kunne have undersøgt det noget før.. men pyt nu er jeg kommet vidre i livet..

Ang min mor så er jeg stadigvæk meget skuffet ved ikke helt endnu hvordan jeg vil gribe det hele an, for jeg vil ikke have mine børn skal gå glpi af deres mormor men på den anden side gider jeg heller ikke min mor så længe hun ikke kan opføre sig som et voksenet menneske, den er svær..

Her kl 13 kommer sundhedsplejseken er spændt på at se hvad vægten siger og om de nu er med i deres udvikling

Anmeld

10. december 2009

MORJESPERSEN

Vinker skriver:

Det glæder mig at høre at det hele hurtigt tog en lidt mere positiv drejning. Jeg håber og tror på at det blir super godt med pigerne hos dagplejen og at din mor med tiden får øjnene op for hvad hun er ved at miste! Og ja, livet er nemlig bare for kort til den slags problemer....

kram herfra

PS: Dine piger er bare FOR DEJLIGE

Tak

ja det er dejligt at de fandt en plads til pigerne så hurtigt selvom at det først er til feb. men min mand er så heldig at han laver nogle af sine vagter om på hans arbejde så han kan gå hejmme ved dem, og så sliper han for at tage barsel det har vi ikke råd til pt....

Jeg håber også min mor bliver kloger med tiden, vil sende hende et julekort af pigerne, mon ikke hun så smelter og ombestemmer sig...

Anmeld

10. december 2009

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Sikke et dejligt glædeligt indlæg.
Hvor er jeg glad på dine vegne.
Alting skal sgu nok ende ud med at blive rigtig godt! 

Takker..

ja det skal nok bleve godt det hele hvad ang. pigerne min mor har jeg lidt tvil endnu...

Glæder mig vildt meget til at besøge Dp. og ser hvordan der er.... håber det bliver inden jul

Anmeld

10. december 2009

MORJESPERSEN

msax skriver:

IHH - jeg blev helt glad på dine vegne.

DEJLIGT at det lader til at være faldet på plads. Men det kunne da være super fedt hvis der kom en dagpleje plads lidt tættere på. Er det 15 fra dig? eller fra skole?

Ja det er bare så fedt de fandt en plads, eller retter sagt en dobbelplads var lidt bange for at de skulle to forskelige steder hen...

Vi bor lige i midten af Dp´en og skolen der er 15 km til Dp´en og 15 km til skolen, det vil sige jeg køre først 15km for at aflever og så 30km for at komme i skole og så 30km for at hente dem og 15km for at komme hjem... puha det blev da til nogle km... 90km om dag!!!!! F... det var mange havde ikke lige renget på det, håber vi snart får en plads her omkring... men vi har jo huset til salg og vil gerne flytte ind til den by hvos Dpén ligger så håber snart det sker..

Anmeld

10. december 2009

MORJESPERSEN

Karo skriver:

Sikken dejligt at høre at det hele faldt på plads

Det er vi også rigtige glade for, men heldig vis er der passnings ganti her i kommunnen så de skal finde en Dp inden for en md. fra man skriver sig ind...Det viste jeg jo ikke lige

Anmeld

10. december 2009

Vinker

MORJESPERSEN skriver:

Tak

ja det er dejligt at de fandt en plads til pigerne så hurtigt selvom at det først er til feb. men min mand er så heldig at han laver nogle af sine vagter om på hans arbejde så han kan gå hejmme ved dem, og så sliper han for at tage barsel det har vi ikke råd til pt....

Jeg håber også min mor bliver kloger med tiden, vil sende hende et julekort af pigerne, mon ikke hun så smelter og ombestemmer sig...

Smart at din mand kan ændre på hans vagter så det bedre kan hænge sammen for jer  Det er også hårdt for økonomien at skulle holde mere barsel! Det er heller ikke helt sjovt for os at jeg nu går arbejdsløs blot 5 mdr efter min barsel sluttede

Jo mon ikke din mor så smelter - Andet kan hun da ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.