Først skal i alle have en stor tak for alle de søde ord og gode råd i mit sidste indlæg, det er bare så dejligt at kunne regne med et skulder klap fra jer når man mest har brug for det
Nåmen var på komunnen i dag, det gik okay de kunne ikke sige noget før om et par dage og det er jo også helt okay da det er en dobbel plads jeg skal have.. Så lige som jeg stod nede i byen og købte julegaver ringde en rigtig sød dame fra komunnen og sagde hun havde en dobbel plads til mig pr 1 feb2010, er bare så glad. Det er godt nok 15km i den forkerte retning når jeg skal i skole men jeg må bare håbe på der kommer noget tætter på snart. Så nu skal farmand have det sidste barsel... Så skal han prøve og se det er ikke helt røde roser at gå hjemme....
Med hensyn til min mor har jeg besluttet at jeg ikke gider spilde mere af min tid på hende, jeg bruger min svigermor fremover... livet er for kort til at høre på hendes og Denis vrøvl...og det er dem der mister de dejligste børnebørn..
Simone tog af sted i dag kl 10 hendes far kom og hentede hende, på 5min havde de pakket bilen og var kørt... hurtigt, hendes far kunne knap nok lige hilse.... Nå men så er de ude af vores liv, er kommet frem til at det måske ikke er en så tosset ide med dagplejde, for når man kommer hjem er der ikke et extra medlem i familien og man kan gå rundt i bar røv en søndag morgen hvis det er det man vil
Mine dejlige piger siger også stor tak for i er der for deres mor
Er bare tilpas igen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld