Godt nyt!!!!!!! :) :) :) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. december 2009

MORJESPERSEN

Først skal i alle have en stor tak for alle de søde ord og gode råd i mit sidste indlæg, det er bare så dejligt at kunne regne med et skulder klap fra jer når man mest har brug for det

Nåmen var på komunnen i dag, det gik okay de kunne ikke sige noget før om et par dage og det er jo også helt okay da det er en dobbel plads jeg skal have.. Så lige som jeg stod nede i byen og købte julegaver ringde en rigtig sød dame fra komunnen og sagde hun havde en dobbel plads til mig pr 1 feb2010, er bare så glad. Det er godt nok 15km i den forkerte retning når jeg skal i skole men jeg må bare håbe på der kommer noget tætter på snart. Så nu skal farmand have det sidste barsel... Så skal han prøve og se det er ikke helt røde roser at gå hjemme....

Med hensyn til min mor har jeg besluttet at jeg ikke gider spilde mere af min tid på hende, jeg bruger min svigermor fremover... livet er for kort til at høre på hendes og Denis vrøvl...og det er dem der mister de dejligste børnebørn..

Simone tog af sted i dag kl 10 hendes far kom og hentede hende, på 5min havde de pakket bilen og var kørt... hurtigt, hendes far kunne knap nok lige hilse.... Nå men så er de ude af vores liv, er kommet frem til at det måske ikke er en så tosset ide med dagplejde, for når man kommer hjem er der ikke et extra medlem i familien og man kan gå rundt i bar røv en søndag morgen hvis det er det man vil

Mine dejlige piger siger også stor tak for i er der for deres mor

Er bare tilpas igen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Klumpe-dumpe

Åh søde Fiesen, hvor er det dejligt at høre

Det kan godt være dpér ligger modsat end din skole, men når du er færdig ved du vel ikke hvor du ender henne... Så kan det vel være det passer meget godt alligevel eller???

*Fnis* glæder mig til at følge med i Mikaels liv som hjemme LØBENDE daddy

Mht. din mor og Dennis, så tja kan godt forstå dig/jer... Det er lige netop deres tab.

-Og jo jo I er hjertelig velkommen den 17. Skal bare lige vide hvornår I ca. kommer. Om jeg skal ha´frokost klar, eller om det er kaffen jeg skal ha´klar.

Simone, hvem er simone

Krammer herfra.

Anmeld

7. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Åh søde Fiesen, hvor er det dejligt at høre

Det kan godt være dpér ligger modsat end din skole, men når du er færdig ved du vel ikke hvor du ender henne... Så kan det vel være det passer meget godt alligevel eller???

*Fnis* glæder mig til at følge med i Mikaels liv som hjemme LØBENDE daddy

Mht. din mor og Dennis, så tja kan godt forstå dig/jer... Det er lige netop deres tab.

-Og jo jo I er hjertelig velkommen den 17. Skal bare lige vide hvornår I ca. kommer. Om jeg skal ha´frokost klar, eller om det er kaffen jeg skal ha´klar.

Simone, hvem er simone

Krammer herfra.

glæder mig også til at se Mikael her hjemme jeg tror har bliver meget overrasket over hvor meget man laver i løbet af en dag...

Det gør ikke noget dagplejden ligger i nykøbing selvom jeg skal i skole i thisted, vi bo lige midt i mellem... for vi har jo huset tilsalg og vil gerne til nykøbning og så enda i den ende hvor dagplejden ligger

Simone er da hende den unge pige som er rejest hjem....som mente 6000kr plus kost og logi ikke var en god løn

Skal lige snakke med Mikael hvad til vi kommer på dagen, men hvis vi må vil vi nok godt komme til frokost så vi ikke skal køre for sendt hjemmed pigerne...

Har du fået min pakke???

Anmeld

7. december 2009

Milka

se, så var det ikke så galt alligevel!! tillykke med dagplejepladsen – og mon ikke det er bedre at simone er ude af jeres liv 

det er nok et klogt valg du har truffet omkring din mor, man kan simpelthen spilde så meget tid på dårlige relationer og til ingen verdens nytte.

søde billeder  er du ikke ved at få spat af alle de riskagekrummer allevegne? tror snart jeg får en hjerneblødning over dem 

Anmeld

7. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

se, så var det ikke så galt alligevel!! tillykke med dagplejepladsen – og mon ikke det er bedre at simone er ude af jeres liv 

det er nok et klogt valg du har truffet omkring din mor, man kan simpelthen spilde så meget tid på dårlige relationer og til ingen verdens nytte.

søde billeder  er du ikke ved at få spat af alle de riskagekrummer allevegne? tror snart jeg får en hjerneblødning over dem 

Jo de ris kager er bare over alt  man kan nå at støvsuge nogle gange om dagen når de får dem men pyt hvad gør man ikke for sine bøtter

Anmeld

7. december 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Jo de ris kager er bare over alt  man kan nå at støvsuge nogle gange om dagen når de får dem men pyt hvad gør man ikke for sine bøtter

det er jo det 

Anmeld

7. december 2009

anna-jonas

MORJESPERSEN skriver:

Først skal i alle have en stor tak for alle de søde ord og gode råd i mit sidste indlæg, det er bare så dejligt at kunne regne med et skulder klap fra jer når man mest har brug for det

Nåmen var på komunnen i dag, det gik okay de kunne ikke sige noget før om et par dage og det er jo også helt okay da det er en dobbel plads jeg skal have.. Så lige som jeg stod nede i byen og købte julegaver ringde en rigtig sød dame fra komunnen og sagde hun havde en dobbel plads til mig pr 1 feb2010, er bare så glad. Det er godt nok 15km i den forkerte retning når jeg skal i skole men jeg må bare håbe på der kommer noget tætter på snart. Så nu skal farmand have det sidste barsel... Så skal han prøve og se det er ikke helt røde roser at gå hjemme....

Med hensyn til min mor har jeg besluttet at jeg ikke gider spilde mere af min tid på hende, jeg bruger min svigermor fremover... livet er for kort til at høre på hendes og Denis vrøvl...og det er dem der mister de dejligste børnebørn..

Simone tog af sted i dag kl 10 hendes far kom og hentede hende, på 5min havde de pakket bilen og var kørt... hurtigt, hendes far kunne knap nok lige hilse.... Nå men så er de ude af vores liv, er kommet frem til at det måske ikke er en så tosset ide med dagplejde, for når man kommer hjem er der ikke et extra medlem i familien og man kan gå rundt i bar røv en søndag morgen hvis det er det man vil

Mine dejlige piger siger også stor tak for i er der for deres mor

Er bare tilpas igen...

Sikke glædeligt, at i har fået så lyn hurtig hjælp i den pressede situation. Skal i ud og besøge DP'en??

Ang. Simone..........................ja, det er positivt at man ikke har en ekstra person boende, og at man har sit hjem for sig selv. Underligt at faren ikke lige sagde hej, og fik en snak. Synes det var meget hurtigt, at Simone fandt ud af, at det ikke var noget for hende....................måske hun havde hjemve.

Netop...................livet er for kort, til at beskæftige sig med folk, der alligevel ikke har interesse. Din mor går glip af meget, mon hun ved det?? Hvorfor har hendes nye mand set sig sur på din mand???

Knus Mette

Anmeld

8. december 2009

Vinker

Det glæder mig at høre at det hele hurtigt tog en lidt mere positiv drejning. Jeg håber og tror på at det blir super godt med pigerne hos dagplejen og at din mor med tiden får øjnene op for hvad hun er ved at miste! Og ja, livet er nemlig bare for kort til den slags problemer....

kram herfra

PS: Dine piger er bare FOR DEJLIGE

Anmeld

8. december 2009

JustAnotherName

Sikke et dejligt glædeligt indlæg.
Hvor er jeg glad på dine vegne.
Alting skal sgu nok ende ud med at blive rigtig godt! 

Anmeld

8. december 2009

msax

IHH - jeg blev helt glad på dine vegne.

DEJLIGT at det lader til at være faldet på plads. Men det kunne da være super fedt hvis der kom en dagpleje plads lidt tættere på. Er det 15 fra dig? eller fra skole?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.