Lidt nyt herfra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Tak søde

Nej Malucca kom hjem idag. Det er lidt hårdt, men må jo bare sove når hun sover.

Ja hun ser en smule underlig ud, når hun står der og rokker, engang imellem løfter hun endda det ene ben... Mens hun siger vooooov - voooooooooov 

Er du sikker på, at du i din febervildelse ikke kom til at tage en af hundene med hjem, istedet for Malutten???

Ja, det er en drøj omgang, det skal jeg være den første til at sige. Og jeg havde endda hjælp i Jan................mens du er helt alene. Hvis ikke Jonas havde været syg, var jeg sgu' kommet op med Ida, og havde passet både dig og Malucca..................og Ida.

God bedring søde.....................glæder mig til at høre hvad din lille hemmelighed er!!! Måske jeg allerede har gættet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Er du sikker på, at du i din febervildelse ikke kom til at tage en af hundene med hjem, istedet for Malutten???

Ja, det er en drøj omgang, det skal jeg være den første til at sige. Og jeg havde endda hjælp i Jan................mens du er helt alene. Hvis ikke Jonas havde været syg, var jeg sgu' kommet op med Ida, og havde passet både dig og Malucca..................og Ida.

God bedring søde.....................glæder mig til at høre hvad din lille hemmelighed er!!! Måske jeg allerede har gættet det.

Åh Mette hvor er du sød

Det kan da faktisk godt være, at det er nokke jeg har taget med mig hjem....   De er nu også så gode venner de to. Altså Malucca og Nokke. -Og han står også ude foran døren og piver når jeg er på wc. Så det kan altså godt være svært at se hvem der hvem

.-Og nej du har ikke gætte hemmeligheden... Det er desværre ikke det du tror det er.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2009

anna-jonas

malucca09 skriver:

Åh Mette hvor er du sød

Det kan da faktisk godt være, at det er nokke jeg har taget med mig hjem....   De er nu også så gode venner de to. Altså Malucca og Nokke. -Og han står også ude foran døren og piver når jeg er på wc. Så det kan altså godt være svært at se hvem der hvem

.-Og nej du har ikke gætte hemmeligheden... Det er desværre ikke det du tror det er.

Hva' er det så.....................sig det nu...................kom nu!! Kan ikke holde det ud!!!!

Hvor er hun sød, den lille prut-malut.

Anmeld

7. december 2009

susan82

Tror du det er klogt at sende hende op til mormor og morfar!?!

Lillefod kan godt finde på at kører røven hen over gulvtæppet....Bare Malucca ikke gør det næste gang hun kommer

Det er da flot at hun kommer op på alle 4.....det gjorde Lærke ikke før hun var 1 år......hun var kun en frø som aldrig gjorde andet end at møve sig frem......hi hi

Anmeld

7. december 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Tror du det er klogt at sende hende op til mormor og morfar!?!

Lillefod kan godt finde på at kører røven hen over gulvtæppet....Bare Malucca ikke gør det næste gang hun kommer

Det er da flot at hun kommer op på alle 4.....det gjorde Lærke ikke før hun var 1 år......hun var kun en frø som aldrig gjorde andet end at møve sig frem......hi hi

Jamen hun er jo lige kommet hjem der oppefra..... Hun blev hentet ekspress i torsdags, -og så blev jeg nødt til at hente i dag.... De skal til Tyskland imorgen....

Ja måske hun også kan lære noget af BIG FOOD.  Bare hun ikke ligner en hund når hun ski*er.

Anmeld

7. december 2009

Bondepigen

Hahaha. DET ville se godt ud!!!

Min lille niece på 2 år legede hund den anden dag, da hun sad hos mig. Så sagde hun vov vov, havde tungen ude af munden mens hun pustede og stønnede som en hund...og pludselig fik jeg et ordentlig slik på kinden....  Skøre unge! Emma siger osse bare miav konstant og gør af og til. Der er altså bare noget med de dyr der.

Det er da synd for dig at du er så syg. Ved du det er svinet du har på besøg..altså er du blevet podet? Her må de ikke pode mere, da det er for dyrt, så hvis man får influenza siger de bare det er svineinfluenza..selv om det godt kan være at det ikke er...

Tænker her mest på smitten mht. Malucca... Håber i hvert fald hun slipper!!!

God bedring, søde.

Anmeld

8. december 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Hahaha. DET ville se godt ud!!!

Min lille niece på 2 år legede hund den anden dag, da hun sad hos mig. Så sagde hun vov vov, havde tungen ude af munden mens hun pustede og stønnede som en hund...og pludselig fik jeg et ordentlig slik på kinden....  Skøre unge! Emma siger osse bare miav konstant og gør af og til. Der er altså bare noget med de dyr der.

Det er da synd for dig at du er så syg. Ved du det er svinet du har på besøg..altså er du blevet podet? Her må de ikke pode mere, da det er for dyrt, så hvis man får influenza siger de bare det er svineinfluenza..selv om det godt kan være at det ikke er...

Tænker her mest på smitten mht. Malucca... Håber i hvert fald hun slipper!!!

God bedring, søde.

Hehe, det lyder da meget lækkert sådan lige at blive slikket på....

Nej jeg er ikke blevet podet.... Men som lægen sagde med det forløb jeg havde, med influenza... Så var han ikke så meget i tvivl, slet ikke da jeg så havde fået lungebetændelse. Det giver alm. influenza ikke.

Malucca er ikke blevet smittet.... Så ville det være brudt ud nu. De siger 2 dage efter smitten så bryder det ud. og jeg blev smittet sidste fredag til julefrokost.

Anmeld

8. december 2009

Vinker

For lyst til at sige: Dit lede svin!!!!! Håber snart det stikker af igen!

Og ja selvfølgelig har du også lungebetændelse oveni hatten - Det ene tar ofte det andet med sig  Fortsat god bedring søde

Iiih lille pigen altså, hun leger da helt sikkert hund hihi. Inden længe kravler hun rundt og drikker vand af en skål, fnis

kram kram

Anmeld

8. december 2009

JustAnotherName

Puuha, stakkels dig! Det er da en pokkers led omgang!
Rigtig god bedring !!!! 

Anmeld

9. december 2009

Bondepigen

malucca09 skriver:

Hehe, det lyder da meget lækkert sådan lige at blive slikket på....

Nej jeg er ikke blevet podet.... Men som lægen sagde med det forløb jeg havde, med influenza... Så var han ikke så meget i tvivl, slet ikke da jeg så havde fået lungebetændelse. Det giver alm. influenza ikke.

Malucca er ikke blevet smittet.... Så ville det være brudt ud nu. De siger 2 dage efter smitten så bryder det ud. og jeg blev smittet sidste fredag til julefrokost.

Jeg fik af vide at man godt kan få lungebetændelse af alm. influenza, men man er mere tilbøjelig til at få det sammen med svineinfluenzaen...

Håber bare Emma har haft den slemme af dem, hun har jo haft lungebetændelse sammen med influenza, men det er bare mærkeligt, at ingen af os andre er blevet smittet så...

Men hvor godt at Malutski ikke er blevet smittet!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.