Lidt nyt herfra.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Klumpe-dumpe

Hej Piger,

Tja vil bare lige sige jeg stadig trækker vejret  Men det svin er dælme dytme en drøj omgange....

Lørdag blev jeg nødt til at køre til vagtlægen igen, da jeg ikke kunne forstå jeg ikke fik det bare en smule bedre.... -Og så følte jeg at det her 200kg svin sad på brystet af mig.

-Jeg havde så lungebetændelse. Så nu får jeg de ledeste piller mod det... Får sådan grum kvalme af dem

Men kan mærke det er blevet en del bedre allerede. Enes der stadig er drøjt er trætheden og så den hoste.

Nåh men mens Malucca så har været oppe ved mormor og morfar, er hun nu begyndt at stille sig op på alle fire for alvor. og så mens hun gør det siger hun voooov-vooooov. Mon hun har leget med deres hunde

Hyggehejsa fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

MORJESPERSEN

Hvor er det trist at høre det svin ikke vil gå sin vej... og så også lungebetændlse nu..øv øv øv.

Det kan da godt være Malucca har leget med hunden

Foresten har sendt dig en pakke i sidste uge, ville bare høre om du har modtaget den?

Knuser her fra og god bedring

Anmeld

7. december 2009

NaFe

Øv af du stadig er syg... håber da så sandelig du snart er oven på igen...

Er malucca så stadig hos dine forælre eller...

Hehe kan lige se hende for mig den lille muluski lege hund..vov vov..

knus herfra

Anmeld

7. december 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Hvor er det trist at høre det svin ikke vil gå sin vej... og så også lungebetændlse nu..øv øv øv.

Det kan da godt være Malucca har leget med hunden

Foresten har sendt dig en pakke i sidste uge, ville bare høre om du har modtaget den?

Knuser her fra og god bedring

Ja hun er altså lidt små skør

Ja søde, det har jeg.... Er bare fuldkommen kommet fra det igen at jeg skulle ha´skrevet til dig. (Det var torsdag jeg modtog den, og der havde jeg det bare så dårligt)

Men 1000 tak

Ps. postmanden fik en total skide.... Han skal s*u ikke ringe på døretlf. når døren i opgangen er åben.... Han vækkede Malucca, og jeg det som sagt af H...... til.

Anmeld

7. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Ja hun er altså lidt små skør

Ja søde, det har jeg.... Er bare fuldkommen kommet fra det igen at jeg skulle ha´skrevet til dig. (Det var torsdag jeg modtog den, og der havde jeg det bare så dårligt)

Men 1000 tak

Ps. postmanden fik en total skide.... Han skal s*u ikke ringe på døretlf. når døren i opgangen er åben.... Han vækkede Malucca, og jeg det som sagt af H...... til.

stakles Malucca...

jeg håber hun kan passe jakken, så du kortet jeg havde sendt med?

Anmeld

7. december 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Øv af du stadig er syg... håber da så sandelig du snart er oven på igen...

Er malucca så stadig hos dine forælre eller...

Hehe kan lige se hende for mig den lille muluski lege hund..vov vov..

knus herfra

Tak søde

Nej Malucca kom hjem idag. Det er lidt hårdt, men må jo bare sove når hun sover.

Ja hun ser en smule underlig ud, når hun står der og rokker, engang imellem løfter hun endda det ene ben... Mens hun siger vooooov - voooooooooov 

Anmeld

7. december 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hej Piger,

Tja vil bare lige sige jeg stadig trækker vejret  Men det svin er dælme dytme en drøj omgange....

Lørdag blev jeg nødt til at køre til vagtlægen igen, da jeg ikke kunne forstå jeg ikke fik det bare en smule bedre.... -Og så følte jeg at det her 200kg svin sad på brystet af mig.

-Jeg havde så lungebetændelse. Så nu får jeg de ledeste piller mod det... Får sådan grum kvalme af dem

Men kan mærke det er blevet en del bedre allerede. Enes der stadig er drøjt er trætheden og så den hoste.

Nåh men mens Malucca så har været oppe ved mormor og morfar, er hun nu begyndt at stille sig op på alle fire for alvor. og så mens hun gør det siger hun voooov-vooooov. Mon hun har leget med deres hunde

Hyggehejsa fra mig.

Ej hvor øv, det svin burde altså aflives, måske du skulle tage til dyrelæge en tur

Jamen det er da dejlig, så har du både hund og barn at se til, så må du snart blive helt rask for en hund skal jo ud og luftes engang imellem

Anmeld

7. december 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

stakles Malucca...

jeg håber hun kan passe jakken, så du kortet jeg havde sendt med?

Jo hun kan godt passe den  og ja kortet er bare SÅ flot.... det hænger på køleskabet sammen med 2 andre bøtter, samt en dejlig dreng.

Anmeld

7. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

Jo hun kan godt passe den  og ja kortet er bare SÅ flot.... det hænger på køleskabet sammen med 2 andre bøtter, samt en dejlig dreng.

SUPER!!! Var bange for du ikke så det.... Vi glæder os til at se jer d. 17.dec

Knusser her fra vil til at i seng sov kun 3 timer i nat, lå og tænkte for meget tror jeg

Anmeld

7. december 2009

NaFe

malucca09 skriver:

Tak søde

Nej Malucca kom hjem idag. Det er lidt hårdt, men må jo bare sove når hun sover.

Ja hun ser en smule underlig ud, når hun står der og rokker, engang imellem løfter hun endda det ene ben... Mens hun siger vooooov - voooooooooov 

Ja du må sørge for a komme tidligt i seng... Kan huske hvordan jeg havde det da jeg var syg... havde slet ikke oversku til feluca..puha der var det virkelig hårdt a være alenemor..

hahaha.. vor skønt... mon så ikke hun snart kravler vis hun er op på alle 4...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.