Leg med fondant..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2009

frk Jensen

mor_sabina skriver:

Tak, man bliver da bedre med tiden men synes der er lang vej til toppen hvor de andre skrappe er

Hvordan har i det på Mors ser vi jer snart her i Hobro?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2009

SaNiNa

Hvor er den bare sød og er helt sikker på den osse bare smager mums

Anmeld

15. december 2009

LotteGabriella

Tak, man bliver da bedre med tiden men synes der er lang vej til toppen hvor de andre skrappe er

Hvordan har i det på Mors ser vi jer snart her i Hobro?

Vi har det fint...lillepigen har dog fået et lille blåt øje, fordi hun faldt i gulvtæppet i går og bankede hovedet ned i sofabordet

Ja da....har sagt til Betina at vi rigtig gerne vil komme i det nye år

Hvordan går det med jer?

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

LotteGabriella skriver:

Vi har det fint...lillepigen har dog fået et lille blåt øje, fordi hun faldt i gulvtæppet i går og bankede hovedet ned i sofabordet

Ja da....har sagt til Betina at vi rigtig gerne vil komme i det nye år

Hvordan går det med jer?

Øv, men rigtige piger har lidt skrammer hist og her

Phillip kryber frem og er så tæt på rigtig at kravle, men det stopper ham ikke at det ikke går helt rigtigt til han er bare overalt

Nej har lige skreveten rykker til hende så det er no svaret der blinker lige n

Anmeld

15. december 2009

Gobbel

Hey hey piger!

Nu skal jeg lige vide... Hva pokker er det der fondant?? Hvor køber man det og er det svært at lave??

Hilsen Gobbel!

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

Gobbel skriver:

Hey hey piger!

Nu skal jeg lige vide... Hva pokker er det der fondant?? Hvor køber man det og er det svært at lave??

Hilsen Gobbel!

Fondant er egentlig det samme som mmf bare uden skumfiduserne. Men det er sådan en slags modelér man kan komme på kager og lave figurer af.

Det jeg har købt her er købt hos kagebutikken.dk til 35 for en pakke der rækker til det du ser på billederne her. Man farver det så med pastafarver (det er hvis når man køber det) de farver siges at være billigere på craftcakeshop.uk

Anmeld

15. december 2009

Gobbel

mor_sabina skriver:

Fondant er egentlig det samme som mmf bare uden skumfiduserne. Men det er sådan en slags modelér man kan komme på kager og lave figurer af.

Det jeg har købt her er købt hos kagebutikken.dk til 35 for en pakke der rækker til det du ser på billederne her. Man farver det så med pastafarver (det er hvis når man køber det) de farver siges at være billigere på craftcakeshop.uk

Oki!

Så kommer blondinespørgsmålet til 1000...! Hehe

Hva er mmf?!

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

Gobbel skriver:

Hey hey piger!

Hilsen Gobbel!

eller måske er det cakecraftshop.uk

Anmeld

15. december 2009

mor_sabina

Gobbel skriver:

Oki!

Så kommer blondinespørgsmålet til 1000...! Hehe

Hva er mmf?!

det er et mix af 15 skumfiduser, 1 spsk vand og 1 spsk olie som varmes i microovnen til det er smeltet og så bliver det blandet med flormelis til det kan æltes.

Forskellen er at mmf laver man selv og det kan godt drille lidt men fondant er bare nemt fordi det er færdigt.

Så er der forskel på smag og konsistens også

Anmeld

15. december 2009

Gobbel

Oki! Sys godt nok der er mange flotte kager i "kagegalleriet".

Den du har lavet med snemænd er også enormt flot.

Har du "øvet" dig i at lave dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.