Milka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

nr 1 er snart på vej hertil, sabina84 har været så sød at ordne det for mig 

Hvor er jeg glad på dine og bøtterne vejne... og så er der jo ganti på den

Den er jeg sikker på i vil blive rigtige glade for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

NaFe

Den ser da os super fed ud den første af dem..den skal de små bøtter da nok blive glad for...ser os ud til a være nem af køre med med de hjul....

Anmeld

7. december 2009

Sabina & Simone

Feluca09 skriver:

Den ser da os super fed ud den første af dem..den skal de små bøtter da nok blive glad for...ser os ud til a være nem af køre med med de hjul....

Den er mega nem at køre med... Prøvede lige da jeg var oppe og kigge på den idag... Og så er det alu stel, så den vejer heller ingenting... Den er fyldt med mange fede detaljer... Var sq lige ved at købe den selv... Men vil nok se lidt dumt ud at Simone kommer drønene i den alene... Hehe...

Anmeld

7. december 2009

NaFe

Sabina84 skriver:

Den er mega nem at køre med... Prøvede lige da jeg var oppe og kigge på den idag... Og så er det alu stel, så den vejer heller ingenting... Den er fyldt med mange fede detaljer... Var sq lige ved at købe den selv... Men vil nok se lidt dumt ud at Simone kommer drønene i den alene... Hehe...

haha..ja det kunne da se sjovt ud vis man rigtig kom der med tvilling-klapvogn...

Ja har os selv en barnevogn med alu stel, og det altså bare skøn a den ingenting vejer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.