Milka

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Sabina & Simone

Hey

Her er billeder af klapvognene... De er også i mit fotoalbum, men er ikke blevet valideret endnu...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

anna-jonas

Jeg stemmer for emmaljunga'en.................den vil virkelig klæ' Bøttefolket.

Kh. Mette

Anmeld

7. december 2009

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Jeg stemmer for emmaljunga'en.................den vil virkelig klæ' Bøttefolket.

Kh. Mette

Der vil jeg hoppe med på vogne og sige emmaljunga, den er da lækker

Anmeld

7. december 2009

Vinker

Anna-jonas skriver:

Kh. Mette

Ja den er virkelig flot

Anmeld

7. december 2009

Milka

hvor er det bare fedt at du gad tage billeder af dem, tusind tak 

jeg kan li dem begge!! den første er måske mere praktisk for der er længere mellem bøtterne, og så synes jeg den er pænest ... men emmaljunga ved man hvad er

sagde de noget om hvad de skal have for forsendelse?

Anmeld

7. december 2009

Milka

nu hvor jeg kigger nærmere efter ser det ikke ud til at sæderne kan lægges ned individuelt på emmaljungaen. det ville aldrig gå! man kan ikke tvangs-sove bøtter 

Anmeld

7. december 2009

Sabina & Simone

Milka skriver:

hvor er det bare fedt at du gad tage billeder af dem, tusind tak 

jeg kan li dem begge!! den første er måske mere praktisk for der er længere mellem bøtterne, og så synes jeg den er pænest ... men emmaljunga ved man hvad er

sagde de noget om hvad de skal have for forsendelse?

Selv tak da...

Den første er også mega fed... Men den har ikke helt fanget den lyse farve som er en blanding mellem grøn og gul... Sådan meget lys... Det gode ved den er også at der kan man lægge det ene sæde ned... Så hvis en bøtte vil sove kan den anden stadig sidde op... Og kalecherne er også hver for sig, men kan alligevel sættes sammen med velcro... Og så er det nok også meget godt at forhjulene er drejbare... Kunne forestille mig at det er nemmere når det er så stor en vogn.

Vil give dig ret i at man ved hvad Emmaljunga er, men den er ikke så praktisk som den anden i det her tilfælde...

Er lige ved at prøve at komme igennem dernede, men tror der er en der har smidt deres telefon væk...

Anmeld

7. december 2009

DK

Den øverste har også svingbare hjul foran, hvilket bare gør det SÅ meget nemmere at køre med vognen. Da min søster var gravid med tvillinger, og vi var ude og teste, så var det næsten helt umuligt at manvørere rundt med de kæmpe tvillingevogne uden svingbare hjul. Så skulle man sådan ligge vægten på styret og tippe dem, for så at dreje, hvor man med dem med svingbarehjul bare drejede, endda med en hånd!

Anmeld

7. december 2009

MORJESPERSEN

Syndes også du skal vælge nummer 1, vi har haft en emmalunga den er bare lækker men meget tung at køre med, så solgte den igen... og så har vi købt en der ligner den på billede 1 den er bare så nem at køre med, man får ikke ondt i arme eller ryg..

Held at lykke med at finde en god vogn til dine dejlige bøtter

Anmeld

7. december 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Syndes også du skal vælge nummer 1, vi har haft en emmalunga den er bare lækker men meget tung at køre med, så solgte den igen... og så har vi købt en der ligner den på billede 1 den er bare så nem at køre med, man får ikke ondt i arme eller ryg..

Held at lykke med at finde en god vogn til dine dejlige bøtter

nr 1 er snart på vej hertil, sabina84 har været så sød at ordne det for mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.