Hvor helved kom uhyret fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

Ansemusen

Både ja og nej! Kan heldigvis godt stadig se præsentabeæl ud og håret har det fint, selvom det altid har fedtet hurtigt (efter et par dage). Men jeg pprutter og bøvser også, har besvær med at rejse mig fra sofaen osv. så ligner lidt et gammel mand (vel ikke videre sexet skulle man tro...) og ja, så er der de frygtelige lange hår på maven *gisp*  Heldigvis helt lyse, så de kun kan ses oppefra i det rigtige lys. Min kæreste synes bare det er sødt/sjovt. Men godt det ikke er mig der er min kæreste, for jeg ville synes det var klamt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2009

Malene84

hahahah præcis  velkommen i klubben...

uuhhh er også begyndt at få de lange hår på maven - hvad sker der lige for det -   - sys dog mine fra start af, er lidt mørke - men håber bare andre ser mig i det rigtige lys. hehe.

ooooooog så kan jeg tilføje endnu et punkt på min (i forvejen alt for charmerende liste) jeg er så begyndt at snorke - OMG!!!! jeg er og blir da bare en gave til kæreste. hahah

Anmeld

12. december 2009

vappepigen

Jeg har fået masser af bumser kun på hagen, ´hvor det bliver allermest tydeligt....og jeg kan ikke lade være med at pille, så de er røde og gloende..........puha.....

Anmeld

12. december 2009

Hanan <3

det med håret på kroppen kan jeg kende og det som virkelig irriter mig mest er at jeg har svært ved at baber det intime for kan ik se noget for maven og jeg føler mig bare så klam dernede så har prøvet mig frem med spejl osv men det hårdt

plus jeg ogaå har svært ved at rejse mig og osv men ellers ikke har ik haft  uren hud kun 4-5 bumser men ik engang på samme tid og så nu er det jo også snart tid glæder mig til jeg kan træne igen

Anmeld

12. december 2009

lululupo

Åhhhh ja den beskrivelse rammer plet, føler mig som en beskidt havne arbejder..... Og render under øjene har i også det??? Bleg ja det er for vildt, plejer at bruge selvbruner, men kan slet ikk tage imod farven nu.....Og så er der jo også lige problemet med at næææsssten alt tøj sidder dårligt nu!!!! Er der mon også plads til mig i monster klubben?

Anmeld

13. december 2009

MaleneG

Malene84 skriver:

hahahah præcis  velkommen i klubben...

uuhhh er også begyndt at få de lange hår på maven - hvad sker der lige for det -   - sys dog mine fra start af, er lidt mørke - men håber bare andre ser mig i det rigtige lys. hehe.

ooooooog så kan jeg tilføje endnu et punkt på min (i forvejen alt for charmerende liste) jeg er så begyndt at snorke - OMG!!!! jeg er og blir da bare en gave til kæreste. hahah

orh den der snorken er jeg også blevet ramt af, med fuld skrue..

Har sjældent snorket før i tiden, men nu... jeg snorker jo allerede før jeg selv falder i søvn

Anmeld

13. december 2009

Malene84

haha... der er plads til alle i klubben, så længe man er et monster  fedt at dele det med jer, og at I så har det på samme måde. Så er jeg da ikke helt alene i verden Håber ikke de sidste 4 mdr. tilføjer alt for mange klamme ting på listen - vil jo gerne være lækker for kæresten samtidig. Dog har andre tvillinge mødre skrevet, at jeg allerede nu godt kan forberede mig på stræk mærker også  jeg er og blir da bare en hottie  haha. Lad mig lige opsumere:

En snorkende, bumset, træt, bøvsende, pruttende, fedtet, behåret, bleg hval med strækmærker på vej  Gad vide hvor mange mænd der ville falde for den beskrivelse

Anmeld

13. december 2009

Vidunderligeunger

malene84 du ser ellers utrolig køn ud på billedet??

men jeg melder mig under fanerne.. hvor er det SKRÆKKELIGT!!!! men min mand synes også at hans bumsebefængte, pruttende, behårede, SURE, trætte kæreste med render under øjnene er viiildt søøed og charmerende.. endnu en ting faktisk jeg sveder som en hest og mit sved plejer ikke at lugte sådan heelt vild grimt, men FØJ jeg lugter nu mand.. vasker mig under armene 3 gange om dagen og putter ny antiperspirant på foruden aluminiumklorid en gang i ugen.. damN det er terrible! og der er five month to go herfra...

knus Mitzie 15+6

Anmeld

13. december 2009

Sesse89

Jeg syns jeg selv ser frygtlig ud. Bumser, knopper over brystkassen og ser tyk ud i sted for gravid. Og er begynd at blive bleg oven i så nu kan man virkelig se de stregmærker jeg havde i forvejen.

Og de sidste 2-3 dage har jeg bøvset og nyst flere gange om dagen

Jeg skammer mig!

Anmeld

14. december 2009

Malene84

malene84 du ser ellers utrolig køn ud på billedet??

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.