Hvor helved kom uhyret fra?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Malene84

hey girls..

Ja sorry... men er det kun mig, der er gået fra at være en "prinsesse" til at være uhyre.... hahaha.... jeg er pludselig begyndt at få uren hud, har jeg ellers ikke døjet med i mange år... jeg er begyndt at få mørke hår på armene, mine brystvorter ligner noget der burde steges på en pande (spejlæg), jeg bøvser (har jeg ellers aldrig gjort) og prutter - og kan ikke selv styre det. Skal vaske mit hår hver dag nu, da det ellers ligner jeg ikke har været i bad i 7 dage.  DET INDGIK IKKE I DRØMMEN OM AT VÆRE GRAVID. hahaha.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

mortil(nichlasogmathias)

puha, nej du er bestemt ikke den eneste.. jeg føler mig såå klam og bleg, ja jeg ku nævne mange ting, og som du siger med håret, det er jo en katastrofe.. når man vil gøre sig pæn er det bare umuligt, virkelig umuligt.. he he..

Anmeld

7. december 2009

Valle81

Griner så megeT:0)

Åhh gud, det var som taget ud af en daglig beskrivelse af mig:0)

Det er frygteligt, og min mave siger de vildeste lyde, så det lyder om jeg sidder og prutter for hårdt, MEN DET GØR JEG IKKE:0)

Fatter ikke min kære mand kan have lyst til mig, for synes også jeg er et omvandrende monster:0)

He he,

Christina, nu medlem af graviditets monster klubben

26+0

Anmeld

7. december 2009

frk andreasen

jeg melder mig til graviditets monsterklubben

tanja 25+1

Anmeld

7. december 2009

LRJ

Jeg har det os, har Næsten aldrig haft en bums, nu er de der Meget ofte og har os fået uren hud selvom jeg skrubber hver dag vasker os håret hver dag, ellers er det bare fedtet oig filtret er det heller ikk normalt

Anmeld

7. december 2009

Malene84

hahahaha.... hvor er det dejligt at høre tøser!!! hermed vi er så 4  klamme kvinder i monsterklubben

OH GOD... ja... jeg havde da også glemt at man bare render rundt og er et spøgelse - shit - blir væk i en hvid væg

Hahah... og ja hatten af vores kærester/mænd som holder os ud. hahaha. Mere ucharmerende blir det bare ikke...

Anmeld

7. december 2009

LRJ

hehe ja

Anmeld

7. december 2009

lulle1985

HA HA HA, så vil jeg gerne være det 5. medlem af klubben for jeg har da aldrig i mit liv bøvset og pruttet så meget som jeg gør nu, det er sådan jeg kan blive helt flov over mig selv en gang imellem... og ja uren hud, man skulle jo tro jeg var blevet teenager igen

Louise 19+5  

Anmeld

7. december 2009

Nybagt mor

Og bare vent - når I når langt nok hen i graviditeten kommer man også til at vralte som en and - så er der lidt at glæde sig til

Til gengæld er det bestemt al besværet værd

Mange hilsner en nybagt mor

Anmeld

7. december 2009

FrkLarsen

Jeg må vidst også melde mig ind i denne monster gruppe 

Er godt nok kun i uge 8, men puha hvor jeg prutter meget. *fnis*. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.