Fantastisk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

oo

Hvor er det stort! og hvor er jeg glad for du vil dele den gode nyhed med os herinde, for jeg skal ærligt indrømme, at sådan en historie giver mig en lille del af det håb jeg ellers troede jeg havde mistet tilbage 

FANTASTISK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

Hvor er det stort! og hvor er jeg glad for du vil dele den gode nyhed med os herinde, for jeg skal ærligt indrømme, at sådan en historie giver mig en lille del af det håb jeg ellers troede jeg havde mistet tilbage 

FANTASTISK

Gu er det så!!!! Glæder mig til det er din tur med

Nu har jeg været ude og købe alkoholfri champagne som er lagt på køl og en lille present til det lykkelige par, skal bare lige hente juletræet, så er vi klar til at fejre dem alt hvad vi kan

Anmeld

7. december 2009

oo

Rosa skriver:

Gu er det så!!!! Glæder mig til det er din tur med

Nu har jeg været ude og købe alkoholfri champagne som er lagt på køl og en lille present til det lykkelige par, skal bare lige hente juletræet, så er vi klar til at fejre dem alt hvad vi kan

- og der har du grunden til at du er den første de fortæller alting til det er virkelig dejligt at I fejrer dem så meget, for det føles så enormt stort at opnå graviditet når man har kæmpet længe for det, man er jo sådan helt "jamen HALLO! vi KAN jo godt det der!". aj, jeg sidder her med tårer i øjnene, dejlig dejlig historie at starte ugen med

Anmeld

7. december 2009

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg bliver meget rørt over din glæde på dine venners vejne. De er godt nok super heldige at have en veninden som dig. Håber mine venner bliver lige så glade når jeg når så langt som de 2 skønne streger.

Samtidig bliver jeg da selv lige løftet fra grøften i den her kamp. Har selv været i gang i 13 mdr. Så det er dejligt lige at høre en solskinshistorie.

Man bliver også lige mindet om, at være glad for alt det gode her i livet - også alt det gode som sker for andre, og som man også ønsker for sig selv. Så  TAK

Anmeld

8. december 2009

benthe :-)

tillykke med dem
ja det giv osse håber hos os ander
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.