Fantastisk!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

743 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det dejligste par vi kender har efter 2 års barnløshedsbehandling og et sædtal på nærmest 0 lige ringet og fortalt at ja - hun er  med rogn!!!!   Jeg har fulgt dem meget close up både i de gode, de svære og de håbløse tider, og var bl.a. den første han ringede til da han fik brevet om hans sædkvalitet, og jeg var også den første de ringede til da de fik deres 2 meget svage streger og i dag blev det så bekræftet med den obligatoriske blodprøve! Jeg er ved at sprænges af lykke på deres vegne   De bedste nyheder siden vores egne 2 streger - uden tvivl!!!

Hurraaaaaaaa

Ville bare lige dele!

KH

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

Moderator

stort tillykke til dem!

Anmeld

7. december 2009

DK

Ejj hvor skønt!! Altså, det er dejligt for os hvor det lykkedes med det samme, men det er altså ligesom lidt mere dejligt for dem der virkelig har kæmpet for det!! Men sådan er det vel her i livet!!

Tillykke!

Anmeld

7. december 2009

frk andreasen

Rosa skriver:

Det dejligste par vi kender har efter 2 års barnløshedsbehandling og et sædtal på nærmest 0 lige ringet og fortalt at ja - hun er  med rogn!!!!   Jeg har fulgt dem meget close up både i de gode, de svære og de håbløse tider, og var bl.a. den første han ringede til da han fik brevet om hans sædkvalitet, og jeg var også den første de ringede til da de fik deres 2 meget svage streger og i dag blev det så bekræftet med den obligatoriske blodprøve! Jeg er ved at sprænges af lykke på deres vegne   De bedste nyheder siden vores egne 2 streger - uden tvivl!!!

Hurraaaaaaaa

Ville bare lige dele!

KH

Rosa

nej hvor dejligt sig tillykke til de glade kommende forældre. skøn julegave at få..

kram tanja 25+1

Anmeld

7. december 2009

Mira0911

Et kæmpe tillykke til dem...

Anmeld

7. december 2009

Moderator

DK skriver:

Ejj hvor skønt!! Altså, det er dejligt for os hvor det lykkedes med det samme, men det er altså ligesom lidt mere dejligt for dem der virkelig har kæmpet for det!! Men sådan er det vel her i livet!!

Tillykke!

Lige præcis - det er bare en millimeter større, på en eller anden måde! Og så er det bare så sejt at folk kan kæmpe så meget for noget til det endelig går i opfyldelse -  helt eventyrligt

Rosa - i overstadigt humør...

Anmeld

7. december 2009

SaNiNa

Et kæmpe stort tillykke til dem fra os, så dejlig med sådan en god nyhed.

Anmeld

7. december 2009

Diana...

Ej hvor skønt stort tillykke.

Anmeld

7. december 2009

Winnie

Stort tillykke til dem  Kan godt forstå at det betyder meget for dig, når du er så tæt på dem.

Anmeld

7. december 2009

HelleBelle

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.