bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2009

Mca<3

Misjelle skriver:

Jeg tror bare det er at prøve sig frem, for tit har det også noget at gøre med barnets statur hvilken ble der passer til dem. Vi har prøvet lidt forskelligt, men vender altid tilbage til Libero. Når de 2 næste pakker er brugt op har jeg fået anbefalet Rema1000's bleer Landlord. Så dem skal jeg lige have prøvet af og så er de jo også Svane og allergimærket, hvilket er et plus i min bog .

Vi bruger landlord , de er nemlig billige og fungerer fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2009

frk andreasen

jeg brugte pampers til at starte med. også købte jeg ellers bleer i rema 1000 el løvbjerg og buksebleerne i aldi de er super. men de har fået newborn bleer i rema nu 28 stk til 25 kr dem må jeg prøve til bette manden det er da billigt

knus tanja 25+1

Anmeld

7. december 2009

MorTilGustav

Min lille søn tissede altid udenfor Libero og Pambers newborn bleer  Tror hans lår var vist for tynde til dem. Hehe
Rema1000's Landlord er bare super gode! De er uden alt det slemme og med allergi-mærke etc. De koster vist kun 25 for 28 stk! Han passer kun dem og Huggies newborn...

Anmeld

7. december 2009

SHERO

Kan se flere skriver aldi ikke laver bleer til newborn, så nu bliver jeg helt forvirret, jeg har lige købt en pakke bleer i aldi, men er det ikke newborn når det er 3-6 kg? ellers må jeg da hellere lige få købt nogen andre inden han kommer... :-D

Anmeld

7. december 2009

SHERO

- skriver:

Nej, new born er 2-4 kg

Som jeg lige har skrevet neden under dig kan du få new born i REMA1000 til 25 kr.

Nå for pokker... :-D Sikke et held jeg lige så den her tråd... Jamen så tror jeg da hellere jeg må et smut i rema... :-D

Anmeld

7. december 2009

BinaMor

Cris skriver:

Stoff stoff stoff!!! hehe

hihi. lige mine ord

Anmeld

7. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
- skriver:

Hvis baby kan tåle billig bleerne, sådan hedder det sig altså også om de dyrere Heller ikke alle børn der kan tåle pampers/libero og lign.

Men men men, vi bruger ALDI´S Vibelle og er fuldt ud tilfredse med dem.

Vi skal også bruge dem til vores baby, men indtil baby kan passe dem ville vi bruge pampers new born (dem er min kæreste mere til end libero) men jeg faldt så over newborn bleer i REMA1000 til 25 kr. Og de er svanemærket og astma og allergi testet. Så dem har vi købt og håber baby kan/vil bruge dem.

Vi har 2 børn udover og vores datter kan ikke tåle dem (trods deres fine mærker), vores dreng kan dog godt. Så du kan nok se, ingen ble er sikker

jo jo, er godt med på de også kan udvikle allergier og andre grummer sager overfor de dyre bleer Men man kan jo ligeså godt håbe på at de kan tåle de billige, så man sparer lidt penge der.. Libero og pampers får man jo smidt i nakken i de der startpakker, så dem har vi allerede et lille lager af

Men tak for svaret!

Anmeld

7. december 2009

Tynen

Her kan jeg kun anbefale dem fra Lidl (Toujours)

De er næsten en tro kopi af Libero og koster kun 52kr. når de IKKE er på tilbud

Prøvede Aldi´s men synes ikke de var specielt gode eller billige

Anmeld

7. december 2009

malou

Jeg synes det er utroligt der er SÅ stor forskel i prisen på bleer i Danmark kontra Sverige... her i Malmø giver jeg 79 sekr for Libero eller pampers (det er ca. 58 kr) hvad er det så der gør at de samme bleer er så meget dyrere i danmark... jeg forstår det ikke...

knus malou som elsker Libero´s til Victor

Anmeld

7. december 2009

Lone Jakobsen

Mammi ,,, skriver:

Vi bruger landlord , de er nemlig billige og fungerer fint

jep jep dem bruger vi også....især pga. mærkningen. men prisen er bare super og synes kvaliteten er rigtig god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.