bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.475 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kan huske der på et tidspunkt var en tråd omkring det med bleer, hvor en masse af Jer skønne kvinder anbefalede Libero, og også nogle billigbleer som skulle være ligeså gode (hvis baby kan tåle dem).. hvad var det for nogen!?

Knus Caroline, som allerede nu kigger på bletilbud - stop kvinde, der er stadig 2½ måned til!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

steph0804

Tror det er aldis libello du tænker på, de er rigtig billige, og har også vundet en ble test i år udført af nogle dagplejemødre. Vi bruger dem ind imellem og de er rigtig fine, det eneste minus der er ved dem er at der ingen elastik er i ryggen af bleen, hvilket mange af de andre bleer har... men ellers en rigtig fin og billig ble

Anmeld

6. december 2009

Maise

Aldi har bare ikke newborn bleer. Jeg starter ud med libero og pampers og håber så på at kunne gå over til aldis med tiden pga. bla. prisen og den gode omtale de har fået.

Anmeld

6. december 2009

Cris

Stoff stoff stoff!!! hehe

Anmeld

6. december 2009

Camilla_a

Vi bruger dem fra Aldi har brugt libero, synes dem fra Aldi er meget bedre! Synes holder mere tørre og så passer de bare meget bedre til mine drenge.

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

ja, det kan godt passe det er dem fra Aldi

Må prøve at undersøge sagen! tak for det ladies

Anmeld

7. december 2009

qp

Caroline86 skriver:

Kan huske der på et tidspunkt var en tråd omkring det med bleer, hvor en masse af Jer skønne kvinder anbefalede Libero, og også nogle billigbleer som skulle være ligeså gode (hvis baby kan tåle dem).. hvad var det for nogen!?

Knus Caroline, som allerede nu kigger på bletilbud - stop kvinde, der er stadig 2½ måned til!!!

Her bruger vi Vibelle fra Aldi

De første 2 mdr kan du bruge newborn fra pampers - de koster ikke så meget da de jo er helt små, tror det er 37 kr eller derom.

Ellers kan du jo læse om bletests her http://politiken.dk/tjek/dagligliv/forbrugtest/testborn/article470785.ece

Vibelle fra Aldi er jo topscorer!

Anmeld

7. december 2009

quity

Caroline86 skriver:

Vibelle fra Aldi er rigtitg gode. Mener der er blevet kåret til mindst lige så gode som pampers og libero.

Anmeld

7. december 2009

Misjelle

Jeg tror bare det er at prøve sig frem, for tit har det også noget at gøre med barnets statur hvilken ble der passer til dem. Vi har prøvet lidt forskelligt, men vender altid tilbage til Libero. Når de 2 næste pakker er brugt op har jeg fået anbefalet Rema1000's bleer Landlord. Så dem skal jeg lige have prøvet af og så er de jo også Svane og allergimærket, hvilket er et plus i min bog .

Anmeld

7. december 2009

Winnie

Caroline86 skriver:

Ja, jeg har altså 5 uger til termin  men købte igår 2 pakker pampers newborn til 60 kr i min Daglig Brugsen. Min mand synes at jeg er tosset, når der er så længe til termin, men jeg vil gerne have det hele på plads inden uge 38, man kan jo aldrig vide

Til de andre børn har jeg brugt Aldi's når de var store nok, altså børnene

Jeg har dog også hørt godt om Rema1000's bleer, så måske prøver vi dem, når vi når så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.