Jeg synes personligt ikke man kan være bekendt at sige til en anden, man er en dårlig mor!!!! Jeg synes godt nok det er groft..
Jeg har selv en søster jeg ikke taler med i øjeblikket, da hun ikke accepterede min beslutning om et barn.. Hun SKREV sms'er til mig med de værste ord og betegnelser i
Det er ca. 6 måneder siden, da min familie fik det at vide. Vi begyndte stille og roligt at tale sammen igen, for 2 uger siden eller sådan. Og så tilbød jeg (Selvom jeg et eller andet sted godt vidste jeg ikke skulle, da hun sikkert ikke havde ændret sig) at købe nogle af hendes julegaver for hende, da hun sagde hun ikke rigtigt havde for god tid og jeg er sygemeldt, så jeg havde jo... Jeg købte så de her julegaver og hvad gør hun???!! Beskylder mig for ikke at have brugt alle pengene, som jeg jo sagde jeg havde... HOLD DA OP MAND!!!! kunne da aldrig nogensinde finde på at lyve eller snyde på den måde.. Jeg tilbød endda at hun kunne få kvitteringen på det - men den var hun selvfølgelig ikke interesseret i.. Hun valgte så at bagtale mig bag min ryg til min mor.. Med en helt masse andre ting.. Jeg er bare glad for min mor er på min side, da hun også ved min søster er en F****** møg**...
Jeg har valgt hende fra, selvom det knuser mit hjerte at miste min søster, fordi hun er som hun er.. Men jeg har ikke fået en undskylding og selvom jeg får en, så er det bare for sent nu..Og det er takken for at have taget mig af hendes 2 piger de sidste 4 år.. Den lille troede LÆNGE jeg var hendes mor, så ofte havde jeg dem. Og så gør hun dette mod mig.. 
Derudover, tror hun hun kan købe mig tilbage, ved at sige hun har købt alverden til mig og min søn, men nej tak.. Det er for sent og du skal ikke tro du på den måde kan "få mig tilbage" !!!!
Undskyld det blev så langt 
Men synes det er en god ide at lægge ham på is, indtil han kan lære at opføre sig ordentligt! Dem begge to 
Anmeld