råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2009

Kruse90

Mamamischa skriver:

sagen er den at jeg har en bror som har en kæreste.
sidste år til jul købte de til hendes niecer og nevøer men ikke til min datter, til min datters fødselsdag fik hun ingen gaver(blev meget skuffede da de var med)til hendes dåb fik hun heller ingenting. Til jul i år har de sørme heller ikke købt til min datter men til HENDES familie, snakkede så med min bror og sagde jeg følte min datter bliver overset og at de ligeglade med hende(de spørger aldrig til hende). Han gik fuldstændig amok og sagde jeg var en lorte mor og hun burde fjernes osv, blev helt paf for troede virkelig ikke han ville reagere sådan. Overvejer så nu om jeg helt skal droppe dem for ærlig talt så har jeg ikke lyst til at snakke med dem mere, men på den anden side så er det min bror ..
Men blev sku ked af det både pga det med gaverne og så det han sagde.
ved jeg lyder som en der kun tænker på gaver, det er jeg ikke, men mener bare at nå man køber til den enes niecer så burde man os købe til den andens, Min datter er trods alt den eneste niece på min brors side.

de skal også lige siges.
at de ikke indvitere os eller omvendt til fødselsdage osv.

Vi giver heller ikke julegaver osv.

De har ikke set vores lejlighed eller nu vores hus.
Han interessere sig ÅBENBART KUN FOR HENDE OG HENDES FAMILIE.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2009

malou

Mamamischa skriver:

sidste år til jul købte de til hendes niecer og nevøer men ikke til min datter, til min datters fødselsdag fik hun ingen gaver(blev meget skuffede da de var med)til hendes dåb fik hun heller ingenting. Til jul i år har de sørme heller ikke købt til min datter men til HENDES familie, snakkede så med min bror og sagde jeg følte min datter bliver overset og at de ligeglade med hende(de spørger aldrig til hende). Han gik fuldstændig amok og sagde jeg var en lorte mor og hun burde fjernes osv, blev helt paf for troede virkelig ikke han ville reagere sådan. Overvejer så nu om jeg helt skal droppe dem for ærlig talt så har jeg ikke lyst til at snakke med dem mere, men på den anden side så er det min bror ..
ved jeg lyder som en der kun tænker på gaver, det er jeg ikke, men mener bare at nå man køber til den enes niecer så burde man os købe til den andens, Min datter er trods alt den eneste niece på min brors side.

WHAT!!!!!!! Bror eller ej... han var røget ud af mit liv med 300 km i timen. Sikke en idiot!!! Jeg har også en lillebror et sted derude i verden.... han lånte min lejlighed i en periode med sin kæreste og da de så ikke havde råd til at købe den (andel) så flyttede de i natten myller mørke uden at betale husleje og havde misligholdt den på det groveste!!!! Har ikke talt med ham siden og ønsker ALDRIG kontakt til ham mere... jeg finder mig sgu ikke i at blive holdt for nar... familie eller ej...såhhhhh det eneste råd eg kan give dig er at bede den nar om at passe sig selv!!! Grrrr

knus malou

Anmeld

12. december 2009

Mamamischa

Kruse1 skriver:

de skal også lige siges.
at de ikke indvitere os eller omvendt til fødselsdage osv.

Vi giver heller ikke julegaver osv.

De har ikke set vores lejlighed eller nu vores hus.
Han interessere sig ÅBENBART KUN FOR HENDE OG HENDES FAMILIE.

hold da op det lyder bekendt.

har ikke snakkede med min bror siden den dag, han har skrevet at han ville tæve mig når han mødte mig, men ved at han ikke tør gøre det for han ved jeg melder ham og så mister han sit job (de meget strenge derinde)!

har det enlig fint uden ham.

men det rart at vide man ikke er ene om at have en bror der dybt underlig.

Anmeld

12. december 2009

MorTilSnartFire <3

Jeg synes personligt ikke man kan være bekendt at sige til en anden, man er en dårlig mor!!!! Jeg synes godt nok det er groft..

Jeg har selv en søster jeg ikke taler med i øjeblikket, da hun ikke accepterede min beslutning om et barn.. Hun SKREV sms'er til mig med de værste ord og betegnelser i Det er ca. 6 måneder siden, da min familie fik det at vide. Vi begyndte stille og roligt at tale sammen igen, for 2 uger siden eller sådan. Og så tilbød jeg (Selvom jeg et eller andet sted godt vidste jeg ikke skulle, da hun sikkert ikke havde ændret sig) at købe nogle af hendes julegaver for hende, da hun sagde hun ikke rigtigt havde for god tid og jeg er sygemeldt, så jeg havde jo... Jeg købte så de her julegaver og hvad gør hun???!! Beskylder mig for ikke at have brugt alle pengene, som jeg jo sagde jeg havde... HOLD DA OP MAND!!!! kunne da aldrig nogensinde finde på at lyve eller snyde på den måde.. Jeg tilbød endda at hun kunne få kvitteringen på det - men den var hun selvfølgelig ikke interesseret i.. Hun valgte så at bagtale mig bag min ryg til min mor.. Med en helt masse andre ting.. Jeg er bare glad for min mor er på min side, da hun også ved min søster er en F****** møg**...

Jeg har valgt hende fra, selvom det knuser mit hjerte at miste min søster, fordi hun er som hun er.. Men jeg har ikke fået en undskylding og selvom jeg får en, så er det bare for sent nu..Og det er takken for at have taget mig af hendes 2 piger de sidste 4 år.. Den lille troede LÆNGE jeg var hendes mor, så ofte havde jeg dem. Og så gør hun dette mod mig..

Derudover, tror hun hun kan købe mig tilbage, ved at sige hun har købt alverden til mig og min søn, men nej tak.. Det er for sent og du skal ikke tro du på den måde kan "få mig tilbage" !!!!

Undskyld det blev så langt

Men synes det er en god ide at lægge ham på is, indtil han kan lære at opføre sig ordentligt! Dem begge to

Anmeld

12. december 2009

4xGreve

Mamamischa skriver:

har ikke lige læst de andre indlæg men svare på dit og jeg svare med hjertet her...

Hvis det var min egen bror så vil jeg helt sikkert ikke holde kontakten gaveren er en ting men når du så henvender dig til ham og får sagt som du føler og han smider sådan noget i hovedet på dig som jeg bestemt vil mene er utilgiveligt jamen så kan jeg ikke længer se nogen grund til at de skal være en del af jeres liv, en ting er de er familie men du er jo blevet mor nu og skal tænke på din datters ve og vel og hvordan det vil blive når hun bliver lidt større og kan forstå det, og jeg har det personligt sådan at hvis de ikke godt føre med sig familie eller ej så skal de ikke være en del af min datteres eller vores liv...

og syntes det lyder som om de alleres har afskåret jer sorry...

er rigtig ked af at høre at nogen mennsker er så ufølsomme og kan finde på at sige ting så grimme (for det er næsten noget af det væreste man kan få smidt i hovedet når man er mor)...

sender dig lige et kæmpe  for det tror jeg bestemt godt du kunne bruge... puha sikke en omgang... held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.