Hva laver i/har i lavet på denne lidt triste søndag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

MaleneG

Ihh jeg har skam været aktiv i dag, men er stadig umådelig rastløs   Men her er hvad jeg har foretaget mig indtil videre idag:

- Ordnet vasktøj

- gjort huset rent. (støvsuget, ryddet op, tørt støv af, vasket badeværelset mm. )

- Ordnet mit klædeskab.

- Ordnet børneværelset, dog med lidt hjælp fra manden

- Været på omlasteren

- Pakket liften til bebseren til fødslen, med tøj osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Lone Jakobsen

her har det været ren julehygge med juletræs fældning...som inkluderede morgenmad før, og æbleskiver bagefter. børnene mødte selvfølgelig julemanden, som delte slikposer ud

her bagefter har jeg bagt et par dåser vanilie kranse, vasket noget tøj, kørt min datter til kor....og om lidt tager min mand så nogle af børnene med ned til julekoncert i kirken. mens jeg bliver hjemme med Rasmus.

Anmeld

6. december 2009

Mutti2B

Blevet droppet af kæresten over sms. Og kunne så en halv time efter læse på hans eks profil at hun er lettet og at noget hun har ønsket er gået i opfyldelse i dag

Det er så hvad min søndag har budt på...

Anmeld

6. december 2009

NoName

Mutti2B skriver:

Blevet droppet af kæresten over sms. Og kunne så en halv time efter læse på hans eks profil at hun er lettet og at noget hun har ønsket er gået i opfyldelse i dag

Det er så hvad min søndag har budt på...

Ej hvor tarveligt....

Anmeld

6. december 2009

DK

Jeg har læst uden stop hele dagen. Jeg fik bogen Daggry  (Twillight sagaen nr. 4) af kæresten i adventsgave sent i aftes. Nu har jeg lige afsluttet den, og FÅÅÅÅRK den var god!! VILDT meget action, og overraskelser, og spænding. Jeg glæder mig til at se hvordan de vil greje at få den filmatiseret!!

Hvis nogen vil vide slutningen så send mig et brev, og jeg skal med glæde afsløre alt, he he!!

Anmeld

6. december 2009

vatten

Jeg var i kirke i formiddags og så ude at handle. Mathias har været hos mormoren i weekenden og kom hjem ved 15tiden. Så fik mormor lige en kop kaffe og nogle vanilijekranse (hun havde en KÆMPE dåse med til mig, samt jødekager og slik- så nu er vores julegodter i hus). 

Nu er Mathias lige blevet puttet, og jeg skal igang med at lede efter en seng til ham, han skal have i fødselsdagsgave.

Anmeld

6. december 2009

Becks

Jeg er traet - Meget traet.. Men det min egen skyld

Sad hjemme hos min dejligste veninde igaar og hyggede med nogle oel, da hun havde barnfri. Ved 22 tiden kom 2 kammerater, og saa gik der lidt mere "druk" iden, velvidende om at jeg skulle op kl 6 idag og paa job

Da kl var 02.30 gik vi paa Johnny's (en bodega der har aaben til kl 5) og var der til luk (stoppede dog med og drikke da kl var 3.30 og sprang paa cola), hjem til min veninde igen og cyklede saa hjem kl 6 og gik i bad, saa paa job fra 7.40 til 13.10 og hjemme kl 13.30 tog en morfar til 17.30 og nu sidder jeg her og venter paa jeg kan komme i seng igen haha.. Men det var nu smadder hyggeligt igaar/dag, og kom da vist ogsaa til og smaakysse lidt med den ene kammereat

Anmeld

6. december 2009

frk andreasen

min mor og lillesøster( på 7 år) har været her i dag så var vi ude at gå tur med hunden ned til søen der ligger bag os, senere kom min far så tog vi til bilka hvor tøserne fik en julepose af julemanden og vi fik brugt en masse penge på madvare og juleslik nu sidder vi i nattøj mig og prinsessen og spiser slik og venter på at far til fire på hjemmebane begynder på tv1000.

knus tanja 25+0

Anmeld

6. december 2009

Miamaja

Vores sondag er jo lige begyndt.. saa indtil videre har jeg hygget med varm chokolade med flodeskum denne morgen med ild i pejsen (brrrr det er koldt udenfor) farmand har arbejdet lidt paa sit kontor.. og lige om lidt naar han kommer hjem, saa tager vi hen paa hesterodeoet hvor det ogsaa saelger juletraer. saa skal der ellers pyntes juletrae idag og hygges!!

Anmeld

6. december 2009

noahsmoar

vi har været ude og shoppe julegaver, rigtig hyggeligt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.