Hva laver i/har i lavet på denne lidt triste søndag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.042 visninger
23 svar
0 synes godt om
6. december 2009

Bom

Jeg har været oppe ved naboen og binde ranke til nogle andre naboer (kobberbryllup), og så har jeg bagt boller, den du ved nok (chokolade kage), chokolade-nødde småkager, og nu mangler jeg kun de små stjerne småkager..  (Hmm hvad skal jeg bage næste gang??)

Bagefter skal der laves aftensmad, og så skal vi op og sætte ranke op ved naboen, og kl 24 skal de så vækkes igen.. Tihi

Ind imellem det hele har jeg fået vasket en masse tøj, Puha hvor har jeg været aktiv idag...

Hvad har i andre lavet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Mira0911

Sovet længe.. Vasket tøj.. Hygget med kæresten og datteren.... Egentlig ikke så meget mere end det...

Sidder nu klistret til skærmen på tv 2...

Anmeld

6. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi får min mor og søster på advendtsbesøg, så vi har rendt frem og tilbage mellem hjemme og Føtex for at få styr på alle ingredienserne til hhv. boeuf bourgignon og citronfromage...

Og så lige taget mig en lille hormonel tudetur af og til -  en af de dage

Anmeld

6. december 2009

Diana...

været hos vagtlægen med lille Lucas som har mellem 40,2 og 40,7 i feber hele tiden og efter vi kommet hjem fra vagtlægen har vi skiftevis gået rund med ham på armen Stakkels lille Lucas.

Anmeld

6. december 2009

Mor til Frederic og Freya

vi har været ude og lege på en legeplads, skulle have fortsat ud at handle.... men, vi tog en rutshe bane der så lige var våd for enden - så mor fik en meget våd ende... (billedet af charmeprinsen i det våde vejr kan ses under - lad os se nogle weekend billeder..)

Anmeld

6. december 2009

Mum33

Har spillet håndbold og rettet mandens bachelor-opgave.  Må vist se TV med god samvittighed i aften.

Anmeld

6. december 2009

Kløver

Jeg har siddet og bestilt nogle julegaver på nettet, tog flere timer, så sidder stadig i morgenkåbe

Har aldrig oplevet så besværlige ønskelister og det tog så lang tid at finde frem det folk de ønsker sig

Men er dejligt der er overstået, mangler nu kun til svigerforældrene, men har endnu ik fået deres ønskeseddel.

Anmeld

6. december 2009

LinLin

Jeg sov til kl 11  (barnefri weekend...) Og kørte ½ time senere ud til min bedstemor og fik "julemad"; flæskesteg med tilbehør (dejlig morgenmad ;-) ) Kom hjem igen kl halv fem og har siden været på nettet og prøvet min kærestes helikopter-simulator (STINKER!). Det var den dag...

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Vi har haft total familiehygge

Vi tg et smut op i byen til middag og spiste på café. Så tog vi hjem fordi Liva gik død

Kl. 16 tg vi et smut op i byen igen og gik g kiggede på det julemarked der var. Det var så hyggeligt med alle lysene, vægteren der gik rundt osv.

Nu skal vi til at have rester fra julefrokost igår og så senere lidt æbleskiver

Anmeld

6. december 2009

NoName

Har været lænket til sofaen hele dagen pga kvalme... har kun rejst mig for at spæne ud og kaste op

ØV hvor er det træls... Men her sidst på eftermiddagen er det gået lidt bedre, så der har jeg været ude og gå en go lang tur...

NoName

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.