hjææææææææææææææææææælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Dem har jeg set i odder. Hvad str. skal det være??

Knus Mette

jamen jeg tænker jeg bruger normalt 52 i bukser, så de skal jo være store. nu kommer min veninde imorgen med et par der er alt for store til hende, og vi har målt og vendt og drejet og hun tror at de passer mig i størrelse L, så nu får vi se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

jamen jeg tænker jeg bruger normalt 52 i bukser, så de skal jo være store. nu kommer min veninde imorgen med et par der er alt for store til hende, og vi har målt og vendt og drejet og hun tror at de passer mig i størrelse L, så nu får vi se

Trine............er det en L i Zizzi, eller???

Anmeld

6. december 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

Lidt dyre...................men tror det er sådan nogle du leder efter..............NO???

http://www.hosjytte.dk/products.php?id=4934

Anmeld

6. december 2009

oo

Anna-jonas skriver:

Trine............er det en L i Zizzi, eller???

hvor er det pinligt, jeg har været bestyrer i en forretning der solgte Zizzi, og nu kan jeg ikke huske størrelserne mere. Nej en Large var vist gigantisk, så vidt jeg husker...eller jeg kan huske noget med, at jeg elskede at være en small/medium...men om det var i bukser, det er jo så en anden sag!

i hvert fald måler jeg 123 om hoften, så ifølge hosjytte, så skulle det jo være en 40/42 jeg skulle bruge. men det er lige præcis sådan nogle jeg leder efter, nu prøver jeg lige min venindes bukser imorgen og ellers så er det bare VILDT så meget hjælp jeg har fået herinde! tusind tak altså

Anmeld

6. december 2009

anna-jonas

Tjuhl skriver:

hvor er det pinligt, jeg har været bestyrer i en forretning der solgte Zizzi, og nu kan jeg ikke huske størrelserne mere. Nej en Large var vist gigantisk, så vidt jeg husker...eller jeg kan huske noget med, at jeg elskede at være en small/medium...men om det var i bukser, det er jo så en anden sag!

i hvert fald måler jeg 123 om hoften, så ifølge hosjytte, så skulle det jo være en 40/42 jeg skulle bruge. men det er lige præcis sådan nogle jeg leder efter, nu prøver jeg lige min venindes bukser imorgen og ellers så er det bare VILDT så meget hjælp jeg har fået herinde! tusind tak altså

Trine.................så bruger du jo heller ikke str. 52 i bukser. Det svarer til en str. Xl i Zizzi. Hvad er din livvidde???

Har i en Bilka down there?? For så har de dem sikkert der, til 199 kr........................eller noget.

Knus MEtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.