hjææææææææææææææææææælp!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

oo

TbCp skriver:

Noget i den stil?

Måske lige uden de høje hæle

http://www.onlyshop.co.uk/shop/only-sugar-cane-1693-79510p.html

jae...det er derhen ad, men elastikken ved foden er alt for fed på de her...æhm...jeg tror jeg bedst kan beskrive dem med de der bukser der var så smarte i sommers med blomster på fra fx vero moda, som lidt lignede natbukser, men så bare i blødt jeansstof...aj, hvor er det dog svært når man er en tøjspasser! jeg går KUN i kjole normalt, så bukser er bare viiiiildt svært for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

TbCp

Tjuhl skriver:

jae...det er derhen ad, men elastikken ved foden er alt for fed på de her...æhm...jeg tror jeg bedst kan beskrive dem med de der bukser der var så smarte i sommers med blomster på fra fx vero moda, som lidt lignede natbukser, men så bare i blødt jeansstof...aj, hvor er det dog svært når man er en tøjspasser! jeg går KUN i kjole normalt, så bukser er bare viiiiildt svært for mig

Ved præcis hvad det er for nogle du mener. Købte selv nogen...

Jeg holder lige øje hvis jeg falder over nogle...

Anmeld

6. december 2009

ekzunz

Du kan evt. prøve hende her fra Trendsales. Hun syr selv, og man kan selv vælge noget andet stof. Der er også en anden der syr tilsvarende bukser og hun bruger gerne alt stof fra Stofogstil. Det kan jo være de kan skaffe blødt cowboy-stof - og så er de jo syet efter mål.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14174564&forum=104&road=&search=;i=1;f=104);b=eget+design$;o=Aldrig+brugt;&sort=ID%20DESC&status=1&title=eget-design-pludderbukser/yogabukser

Anmeld

6. december 2009

oo

TbCp skriver:

Ved præcis hvad det er for nogle du mener. Købte selv nogen...

Jeg holder lige øje hvis jeg falder over nogle...

tak skal du have

Anmeld

6. december 2009

oo

Znuzke skriver:

Du kan evt. prøve hende her fra Trendsales. Hun syr selv, og man kan selv vælge noget andet stof. Der er også en anden der syr tilsvarende bukser og hun bruger gerne alt stof fra Stofogstil. Det kan jo være de kan skaffe blødt cowboy-stof - og så er de jo syet efter mål.

http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=14174564&forum=104&road=&search=;i=1;f=104);b=eget+design$;o=Aldrig+brugt;&sort=ID%20DESC&status=1&title=eget-design-pludderbukser/yogabukser

oh hvor smart, hende vil jeg da lige se nærmere på! tak skal du have

Anmeld

6. december 2009

oo

nu fandt jeg ud af de hedder pulz baggy buks, men på smartgirl.dk har de dem "kun" til størrelse Large (40-42) så hvis der er nogen der ved hvor man kan få dem større, så sig endelig til

Anmeld

6. december 2009

Malene76

Hej..

Jeg har sådan et par, bare korte under knæene. De er super fede og lige så skønne at have på som alle mine kjoler. Mine bukser er købt i sommers og er fra Culture. Tror også de har dem i lange.

Mvh. Malene

Anmeld

6. december 2009

sarahb

Tjuhl skriver:

coolio...ved du hvad man kalder dem? jeg har prøvet at søge på ballonjeans, men der kom noget helt andet frem...

hej smukke

Det er liges sådan nogle min mor og søs laver i deres mærke i jersey. men de har også blødt denim stof så de kan sagtens sy sådan et par.. kig på trendsales og søg kajogviola og så er det voksen slaske bukser

Anmeld

6. december 2009

oo

sarahb skriver:

hej smukke

Det er liges sådan nogle min mor og søs laver i deres mærke i jersey. men de har også blødt denim stof så de kan sagtens sy sådan et par.. kig på trendsales og søg kajogviola og så er det voksen slaske bukser

cool man! tak

Anmeld

6. december 2009

anna-jonas

Dem har jeg set i odder. Hvad str. skal det være??

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.