lidt søndagspludder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

Milka

Sabina84 skriver:

Selvfølgelig gider jeg da... Så får vi jo også lige lidt frisk luft imens... Trænger til det... Startede jo på job igår, og har også været idag, så har faktisk ikke været udenfor en dør hele weekenden udover til og fra job...

Men hold da op det er hårdt at komme igang igen... Og Simone har ikke lavet andet end at græde mens jeg har været væk... Da jeg kom hjem igår havde hun 39 i feber og jeg svor ALDRIG at tage fra hende igen... Men måtte jo afsted igen idag... Nu har jeg heldigvis fri til på lørdag...

det lyder hårdt at skulle være væk fra hende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Sabina & Simone

Det er det også... Men er jo nødt til det før eller siden... Og nu har vi lige en lille måned til at vænne os til det inden hun skal starte i dagpleje... Har heldigvis kun weekendvagter og holder delvis feriefridage, så er max væk i 7-8 timer... De fleste dage er det kun 5½, så det er en god start...

Nu vil jeg gå ind og pleje min mørbankede krop lidt på sofaen... Mine arme hænger helt nede ved mine knæ... Er hårdt at være kassedame...

Skriver lige til dig i morgen når jeg har leget fotograf...

Anmeld

6. december 2009

Milka

Sabina84 skriver:

Det er det også... Men er jo nødt til det før eller siden... Og nu har vi lige en lille måned til at vænne os til det inden hun skal starte i dagpleje... Har heldigvis kun weekendvagter og holder delvis feriefridage, så er max væk i 7-8 timer... De fleste dage er det kun 5½, så det er en god start...

Nu vil jeg gå ind og pleje min mørbankede krop lidt på sofaen... Mine arme hænger helt nede ved mine knæ... Er hårdt at være kassedame...

Skriver lige til dig i morgen når jeg har leget fotograf...

god bedring 

Anmeld

6. december 2009

MORJESPERSEN

Milka skriver:

da jeg stod op klokken 6 i morges var der en fest (stadig) igang et sted i nærheden, folk lød monster berusede og skrååålede med til last christmas for fulde hammer. sikke en kontrast, når man selv står og er igang med at lave mælk til små bøtter! godt det ikke er mig der vågner efter sådan en omgang juleparty, har helt ondt i hovedet på deres vegne  

apropos mælk, så tror jeg slet ikke bøtterne er i gang med noget tigerspring. jeg prøvede jo, i sidste uge, at gå ned fra tre flasker til to og vurderede at morgenflasken nok var den nemmeste at fjerne. not so! de var ustadige og totalt hys indtil jeg genindførte den. de sidste to dage har de nærmest været overeksemplariske. så jeg tror nok jeg venter lidt med at trappe ned i mælken, for de har åbenbart stadig behov for den mængde de får nu.

nå. nu skal bøtterne ind og have ren rumpe på, og så skal vi ud og trille en tur og se om vi kan finde noget julemarked. forresten så er den brugte klapvogn jeg købte noget gammelt lort som er lige til skraldespanden. håber måske jeg kan finde en god en på noget januarudsalg (hvis man har sådan noget på babyudstyr!).

god søndag til alle jer dejlige damer samt jeres skønne unger 

har sendt dig en mail på en klapvogn jeg så på trends sale

Anmeld

6. december 2009

Milka

MORJESPERSEN skriver:

har sendt dig en mail på en klapvogn jeg så på trends sale

ja, mange tak  har skrevet på den ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.