da jeg stod op klokken 6 i morges var der en fest (stadig) igang et sted i nærheden, folk lød monster berusede og skrååålede med til last christmas for fulde hammer. sikke en kontrast, når man selv står og er igang med at lave mælk til små bøtter! godt det ikke er mig der vågner efter sådan en omgang juleparty, har helt ondt i hovedet på deres vegne 
apropos mælk, så tror jeg slet ikke bøtterne er i gang med noget tigerspring. jeg prøvede jo, i sidste uge, at gå ned fra tre flasker til to og vurderede at morgenflasken nok var den nemmeste at fjerne. not so! de var ustadige og totalt hys indtil jeg genindførte den. de sidste to dage har de nærmest været overeksemplariske. så jeg tror nok jeg venter lidt med at trappe ned i mælken, for de har åbenbart stadig behov for den mængde de får nu.
nå. nu skal bøtterne ind og have ren rumpe på, og så skal vi ud og trille en tur og se om vi kan finde noget julemarked. forresten så er den brugte klapvogn jeg købte noget gammelt lort som er lige til skraldespanden. håber måske jeg kan finde en god en på noget januarudsalg (hvis man har sådan noget på babyudstyr!).
god søndag til alle jer dejlige damer samt jeres skønne unger 
Anmeld