Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sidder og kigger på den her alt alt for søde lille mis, og glæder mig som et lille barn til i morgen aften, hvor vi skal hente en lille dame til vores han marsvin
http://www.youtube.com/watch?v=DPQmzCgb1gI&feature=related
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bubbi skriver: Ha ha, ja jeg har lige været inde og læse den.. Må nok indrømme jeg er lidt flad af grin..Vi har selv en herhjemme som jeg mener vi bør udskifte, da min daddy har en helt ny stående, som ikke er blevet brugt.. Men tror du manden min, syntes at vi skal have en ny støvsuger.. Næ nej, men det er jo heller ikke ham der skal bruge jeg ved ikke hvor mange timer på at lufte ud hverdag efter den har været i brug.. Pu ha for en lugter..
Ha ha, ja jeg har lige været inde og læse den.. Må nok indrømme jeg er lidt flad af grin..Vi har selv en herhjemme som jeg mener vi bør udskifte, da min daddy har en helt ny stående, som ikke er blevet brugt.. Men tror du manden min, syntes at vi skal have en ny støvsuger.. Næ nej, men det er jo heller ikke ham der skal bruge jeg ved ikke hvor mange timer på at lufte ud hverdag efter den har været i brug.. Pu ha for en lugter..
Natusan baby pudder Støvsug en håndfuld op af den velduftende baby pudder og maskinen dufter som en drøm når den arbejder
Mammi ,,, skriver: Natusan baby pudder Støvsug en håndfuld op af den velduftende baby pudder og maskinen dufter som en drøm når den arbejder
mariamiss6 skriver: hehe ja det var sevfølgelig også en mulighed, men jeg tror det der kattebakke fis er billigere end babypudder hehe....
hehe ja det var sevfølgelig også en mulighed, men jeg tror det der kattebakke fis er billigere end babypudder hehe....
Vaske pulver plejer man faktisk at bruge ,, det fungerer også fint og er billigt
Mammi ,,, skriver: Vaske pulver plejer man faktisk at bruge ,, det fungerer også fint og er billigt
mariamiss6 skriver: Nååårh ja sgu da.... DOH!!!!
Nååårh ja sgu da.... DOH!!!!
For lige at vende tilbage...
Er egentlig altid online, uanset om jeg er hjemme eller ej ... Der er altid 3 sidder (baby.dk - babygalleri.dk og fb) der lukket op på den bærbare i stuen. De bliver kun lukket ned når den en gang i mellem skal genstarte...
mariamiss6 skriver: Men hey det virker altså ike hos mig, eg bruger jo neutral.....
Men hey det virker altså ike hos mig, eg bruger jo neutral.....
Så må du købe en lille pakke med parfume kun til støvsugeren Jeg bruger flydende vaskemiddel , kan ikke anbefales ,,, he he
Mammi ,,, skriver: Så må du købe en lille pakke med parfume kun til støvsugeren Jeg bruger flydende vaskemiddel , kan ikke anbefales ,,, he he
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128