52 online, hvad lave i denne nat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. december 2009

mariamiss6

tja, vad laver i alle sammen, siden vi er så mange på lige nu???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Bubbi

mariamiss6 skriver:

tja, vad laver i alle sammen, siden vi er så mange på lige nu???

Jeg er faktisk på vej i seng, men har ikke rigtig kiggede herinde hele dagen, så måtte lige ind og lure, om noget spændene var sket

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Uhu ikke meget faktisk....

En trist besked ik jeg idag, og ellers mugge rjeg over støvsugere, stadig

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

venter på den lille vågner så sidder bare her inde og kigger imens

Anmeld

6. december 2009

Bubbi

Ha ha, ja jeg har lige været inde og læse den.. Må nok indrømme jeg er lidt flad af grin..

Vi har selv en herhjemme som jeg mener vi bør udskifte, da min daddy har en helt ny stående, som ikke er blevet brugt.. Men tror du manden min, syntes at vi skal have en ny støvsuger.. Næ nej, men det er jo heller ikke ham der skal bruge jeg ved ikke hvor mange timer på at lufte ud hverdag efter den har været i brug.. Pu ha for en lugter..

Anmeld

6. december 2009

Bubbi

Og hvor gør det mig ondt for din ven.. Og den familie der blev ramt.. De vil være med i mine tanker

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Bubbi skriver:

Og hvor gør det mig ondt for din ven.. Og den familie der blev ramt.. De vil være med i mine tanker

ja det er rigtig synd for dem alle sammen....

og Åndssvage støvsuger... efter ENDNU en ½ times pause kunne den lige klare de sidste 3 kvadratmeter.... suk!

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Elias`s mor!<3 skriver:

venter på den lille vågner så sidder bare her inde og kigger imens

Ååååh ja det kender jeg godt. Jeg gad heller aldrig gå i seng, før den lile havdeværet vågen 1. gang hehe....

Anmeld

6. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

mariamiss6 skriver:

Ååååh ja det kender jeg godt. Jeg gad heller aldrig gå i seng, før den lile havdeværet vågen 1. gang hehe....

men det som om han ikk vik vågne hehe nu han sovet siden kl 10

Anmeld

6. december 2009

mariamiss6

Bubbi skriver:

Ha ha, ja jeg har lige været inde og læse den.. Må nok indrømme jeg er lidt flad af grin..

Vi har selv en herhjemme som jeg mener vi bør udskifte, da min daddy har en helt ny stående, som ikke er blevet brugt.. Men tror du manden min, syntes at vi skal have en ny støvsuger.. Næ nej, men det er jo heller ikke ham der skal bruge jeg ved ikke hvor mange timer på at lufte ud hverdag efter den har været i brug.. Pu ha for en lugter..

hehe jeg har en god kur mod stinkende støvsuger, hvis man ikke kan skifte den ud altså.... man kan få sådan noget til kattebakken. Det skulle dufte af blomster, og dufter egentlig meget godt.... der er vidst 1 kg pulver i sådan en og så kan man lige støvsuge en sjat op når stanken bliver for slem, og støvsuge efter man har støvsuget det op i den, så dufter der dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.