søge fuld forældremyndighed ;-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

pussekat

wamse skriver:

Vi var ellers blevet enige om fælles forældremyndighed bare skulle fortsætte som da vi boede sammen, men jeg er nu rigtig meget i tvivl om det er det bedste at gøre mere 

Min eks er stadig indlagt på psyk.afd og har vel været det i 1½ måned nu, og han virker bestemt ikke til at få det bedre. Han var hjemme i vores tidligere fælles bolig i går, hvor han så valgte at drikke alkohol igen, efter ½ års ædrulighed Hvilket så gjorde at han i dag ikke kunne overholde en aftale med Lærke, om at købe et juletræ. Så jeg havde et 3 årigt barn, der havde glædet sig til samvær med far, i stedet måtte jeg igen sige at far ikke kunne komme. hun har været trist hele dagen, og har savnet far

Nå men for at toppe den, så skriver han en sms til mig omkring spisetid at han har slugt en masse piller, og han har det skidt, men ikke engang det kunne han finde ud (underforstået at han ikke kunne finde ud af at tage livet af sig selv) altså det er hans kommentar om sig selv. Jeg ringer så til psyk. afd. som får politiet der ud og får ham med på afdelingen igen. Men han mener allerede nu at han er på rette spor igen, og at det druk i går og hans indtagelser af piller i dag, er en overstået kapitel

Jeg kan på ingen måde forsvare at han skulle kunne være sammen med Lærke i den nærmeste fremtid og overvejer nu at søge den fulde forældremyndighed. Er bare pisse gal på ham Tænk hvis det var lykkes ham, så skulle jeg stå at fortælle min lille datter at hendes far var væk, stakkels min lille engel. 

Nå men tror i ikke det ville være den mest sikre løsning at søge den fulde forældremyndighed? For hans psykiske svingninger gør sådan at han ser sig selv som fuldt i stand til at kunne have samvær med Lærke.

hejsa

er han syg i hoved at sige han er 100 % ok efter det jeg her det som om han kan gør det vil selv  kan han jo også prøve at gør det på sig datter jeg vil ikke have det godt vis han skulle have hun med ud der være nok samme med han tro han prøve at gør liv surt for dig / jer

jeg vil søger 100 %  forældremyndighed før han også når at lave mere lort end han her gjor

en stor  til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

wamse

pussekat skriver:

hejsa

er han syg i hoved at sige han er 100 % ok efter det jeg her det som om han kan gør det vil selv  kan han jo også prøve at gør det på sig datter jeg vil ikke have det godt vis han skulle have hun med ud der være nok samme med han tro han prøve at gør liv surt for dig / jer

jeg vil søger 100 %  forældremyndighed før han også når at lave mere lort end han her gjor

en stor  til dig

han er ikke rask i hovedet mere, det seneste år er det gået helt galt. Han har yderligere ADHD i svær grad og får en meget høj dosis medicin derfor. Han får også noget psykopharmica, som skal nedtone hans impulser, vrede og nedture. 

Jeg håber bare at statsamtet kan se, at dette ikke er det bedste for min prinsesse. Hun har været så ulykkelig i dag, fordi far igen ikke kom som aftalt.

Anmeld

6. december 2009

Mimic

det undrer mig at børnehaven ikke kan hindre ham... det gør de ved os... hmm, men når ansøgningen skal behandles er der vist noget med at det er bopælsforældreren (dig) der har den fulde myndighed, men er ikke helt sikker og så er det at de ikke må udlevere hende til ham, bare det står et sted i BH's papirer på hende...

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Der er slet ingen tvivl om at du skal søge den fulde forældre myndighed!
Og med alt det her de to sidste dage + tidligere indlæggelser har du jo nok en rigtig god chance for at få den. Det håber jeg da ihvertfald!!!!

Og øv hvor er det synd for din datter Har selv stået klar til weekend hos min far uden at blive hentet så jeg kan mærke helt ind i hjertet hvordan  hun har det

Rigtig meget held og lykke med det hele.... håber at alt kommer til at gå!

Anmeld

6. december 2009

Lone Jakobsen

wamse skriver:

det vil jeg håbe, for det her er godt nok utrygt Men ringer man bare til statamtet for at søge om det eller hvordan foregår det?

kan se at du har fået svar fra en af de andre håber det lykkedes for dig. der er ikke noget værre end hvis man føler utryghed omkring ens børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.