Er I allesammen til Julefrokost i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

ekzunz

Vi var til julefrokost igår med mit arbejde. Først middag i Teaterkælderen og så Les Miserables på Det Ny Teater. Super hyggeligt - og meget stille og roligt.

Idag har vi holdt fødselsdag for Kenneth (26. nov) Lukas (8.dec) og Kim (16.dec) for Pers side af familien. De sidste gik for lidt siden, så nu har jeg endelig tid til pc'en og har smækket fødderne op på bordet og nyder det sidste rødvin....Ahhhhhh......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

SaNiNa

Næ men det er der oven på og de er godt fuld kan vi hører de hygger sig iverfald. vi sidder og stener lidt fjernsyn og er på nette overvejer at gå ind og amme så jeg osse kan komme i seng, hvis de ikke larmer for meget oven på til jeg kan sove.

Ellers har vi haft hele familien på besøg  dag til fødselsdag og rigtig hygget så dejlig at have dem alle samlet elsker det.

imorgen skal vi være hundepasser og så skal vi nok ud og gå en god lang tur og bare søndags hygge med nicklas (vi døjer med nogle tænder så han sover ikk så godt og er meget morpyler)

Anmeld

5. december 2009

Isabeau

Næhh, heller ingen julefrokost her. Jeg sidder også mutters alene - tøsen sover og manden hygger med vennerne idag.

Har fået pakket de sidste julegaver ind og bestilt de sidste over internettet.

Savner godt nok nogle gange at kunne "skabe" mig tosset, men nu har jeg min elskede datter - har været inde og kigge på hende flere gange her til aften - elsker hende så højt Så at jeg ikke kommer til julefrokost i år, gør ikke så meget 

Nu er klokken 23.30, så jeg tror snart, jeg går i seng. Tøsen vågner først ved 4.00 tiden, så jeg vil gerne lige ha´ mig et par timer eller 3 inden.

Godnat alle Og god jul

Anmeld

5. december 2009

Tina2

Vi var igår, så vi har været NOGET trætte og slappe idag!!

Mine forældre var her og passe ungerne og da vi kom hjem kl. 5.15 lå min mor i soveværelset med Milas og han havde brækket sig siden midnat.....  Det stoppede dog ved 9.30 tiden da vi stod op og så var han ellers på toppen igen!!!!

Men er godt nok træt nu.... Det var den bedste aften i mands minde igår, hold kæft det var sjovt!!!! Dansede i Jomfru Ane gaden den halve nat med 9 cm hæle, huuuuha jeg har lidt ondt i futterne idag!!!!  Men det var fantastisk sjovt!

Anmeld

6. december 2009

TbCp

Vi har holdt en meget hurtigt improviseret julefrokost for tre venner
Mig hurtigt i kvikly kl. 16 og bruge alt for mange penge...

Men vi fik en overdådig middag kl. 19 og nu er de sidste lige taget hjem så nu skal jeg vist snart se dyner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.