Er I allesammen til Julefrokost i aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.267 visninger
24 svar
0 synes godt om
5. december 2009

Mira0911

Ja er I det allesammen?

Synes der er rigtig stille overalt... Der har været meget stille her idag også...

Jeg sidder så her i stuen, mutters alene.. Julie sover og kæresten er gået i seng, da han skal møde i nat kl. 3...

Han har så arbejdet over i 14 dage, da Ikea og møbelfabrikker i Polen presser på dem... Det er så dem allesammen som er kaldt på arbejde fra om natten kl. 3...

Ikke nok med det, skal han også overarbejde hele næste uge.. Så vi ser ikke meget til ham hver dag...

Så er da pænt ensom for tiden...

Hvad laver I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Leneur

Jeg oser lidt rundt herinde og ventet på min datter vågner. Hun har nemlig leget nat fra kl. 13.30 i dag, så vi skal hygge os når hun engang vågner op.... ;-)

Anmeld

5. december 2009

Fines mor

Næææ vi sidder og ser Pagten her, Josephine på snart 6 år skal i seng bagefter Så er det mor og far tid;-) Den mindste er gået i seng.

Anmeld

5. december 2009

FrkT

Jeg er skam heller ikke til julefrokost. Har været ved mekaniker for at få skiftet tændrør og bremseklodser på bilen. I morgen gælder det så nogle flere ting der skal ordnes. Det bliver rart. I aften har vi lejet et par film, som Jens i dag har valgt, så dem skal vi se i sengen og bare putte og hygge. Lige nu sidder jeg og spiser sen aftensmad (hjemmelavet pizza med chorizo).

Anmeld

5. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

Næ jeg skal ind og se en film med manden Og hvis jeg kan holde mig vågen til efter kl 20.30, så håber jeg på lidt hygge

Anmeld

5. december 2009

Bom

Næh vi er hellere ikke til julefrokost, vi sidder og hygger i sofaen med dansk film på dr 1 og så har vi spist brændende kærlighed foran fjernsynet..

Det blev lidt sent aftensmad, da vi har været til julehygge i Mascot klubben i eftermiddag med æbleskiver.. Mums

Anmeld

5. december 2009

LauraLW

Heller ikke mig... men manden er flygtet helt til middelfart til firma julefrokost, så sidder her helt alene. - Lige nu ser jeg so you think you can dance og spiser appelsiner.

Anmeld

5. december 2009

Lone Jakobsen

nej nej heller ingen julefrokost her.

to af mine børn har været til afslutning med gymnastik idag. min mand har haft hans to sønner med ude ved svigerfamilien....og så har jeg støvsuget og gjort klart til konfekt med min mellemste søn.

bagefter lavede jeg konfekt med 3 af dem....og nu sidder de og laver julepynt... men Rasmus ligger på gulvet og brokker sig

så ren julehygge og imorgen skal vi ud og hente juletræ som vi selv skal fælde

Anmeld

5. december 2009

Vingummien

Ja er I det allesammen?

Synes der er rigtig stille overalt... Der har været meget stille her idag også...

Jeg sidder så her i stuen, mutters alene.. Julie sover og kæresten er gået i seng, da han skal møde i nat kl. 3...

Han har så arbejdet over i 14 dage, da Ikea og møbelfabrikker i Polen presser på dem... Det er så dem allesammen som er kaldt på arbejde fra om natten kl. 3...

Ikke nok med det, skal han også overarbejde hele næste uge.. Så vi ser ikke meget til ham hver dag...

Så er da pænt ensom for tiden...

Hvad laver I andre?

Jeg er her

Sidder og gnasker slik med Franks datter

Anmeld

5. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Julefrokost? næ det var vi sidste weekend i okt.

Vi er en arbejdsplads der kører 365 dage om året, selv på helligdage osv. Vi må dog på helligdage have lastbilen med hjemme og køre ud derfra. 

Folk kører jo i stykker uanset hvad dag det er. (taber hjul, start problemer, smækker nøgler inde, kører tør, tanker forkert osv) 

Ikke 2 dage er ens. Har lige 'lånt' billed fra alarm siden, da de jo altid er ude med lincen og når man står i det - får man jo ikke selv taget nogle.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.