Synes det er psykisk hårdt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2009

MM1987

Okay, lige for at give humøret en pause eller??

Det må godt nok være frustrerende, nu er jeg selv meget logisk og har det derfor bedst med en diagnose og noget at forholde sig til, så tror jeg var blevet skør...

Selvom jeg ikke på nogen måder er religiøs, så tager jeg mig selv i at tanke at nogen højere magter må synes det er min tur...hvis du forstår...

Jamen det håber jeg da...

Måske det er nemmere med et godt grin bagefter nu når vi skal klare det selv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2009

Vial

Tjuhl skriver:

jamen der er en der hedder barnløshedsbehandling (tror jeg nok det er) herinde. hvis du går ind under debat i toppen så kommer alle grupperne herinde frem, og der er den så - under B

når man skriver i den kommer ens indlæg stadig frem på forsiden, men jeg tror der er flere ufrivlligt barnløse der læser med derinde end fx i "prøver at blive gravid"

Okay - den gruppe. Var i tvivl om du mente på debatten. Eller der var noget, som jeg var gået glip af.. kan vi jo ikke have.

I øvrigt: Når du har taget de der sprøjter med puregon, har du så også haft et frygtelig slid i mave og ryg. Har stik og jag. Der står simpelthen røg ud af ægfabrikken hos mig.

Anmeld

6. december 2009

oo

KaMa skriver:

Okay - den gruppe. Var i tvivl om du mente på debatten. Eller der var noget, som jeg var gået glip af.. kan vi jo ikke have.

I øvrigt: Når du har taget de der sprøjter med puregon, har du så også haft et frygtelig slid i mave og ryg. Har stik og jag. Der står simpelthen røg ud af ægfabrikken hos mig.

jeg har ikke fået sprøjter med puregon, så der kan jeg desværre ikke hjælpe - men det lyder bestemt ikke rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.