MimseMajse skriver:
Det må du da meget gerne...
Nogen gange føler jeg mig bare ikke berretiget til at "være med", da jeg jo ikke har været i gang i så lang tid...
Tænker derfor også nogen gange, hvis jeg allerede synes det er hårdt nu, hvad synes du og andre så ikke der har været igennem det længe...
Tror du stadig inderligt på at den er der, eller husker du dig selv på at chancerne ikke er så store??
Nu må du sige hvis jeg spørger om for meget ogv for personligt...
det er helt okay, du skal bare spørge løs - jeg har selv nydt rigtig godt af at kvinderne herinde svarer ærligt når man spørger dem 
Jeg vil sige, at så snart jeg er i gang med hormonbehandlingen, så mister jeg fuldkommen gejsten og tror ikke en meter på at det vil lykkes. Jeg er generelt i rigtig dårligt humør når jeg er på hormoner
. når jeg så er blevet scannet og jeg har set mine fine store æg og fået tid til insemination, så blir humøret lidt bedre og i dagene lige efter inseminationen er jeg VILDT optimistisk - hver eneste gang
ugen op til menstruation blir jeg dog som regel temmelig sur igen og er overbevist om den ikke er der.
Jeg minder ikke mig selv om, at chancerne reelt er små, for de er jo næsten ligeså små for at blive gravid au naturel, men jeg dunker mig selv i hovedet over at jeg ikke bare kan finde ud af at blive gravid: "hvor svært kan det være?!" agtigt.
men som en rigtig god veninde af mig, der selv går igennem ufrivllig barnløshed, sagde for nylig, så er der ingen små børn der vil undfanges når moderen er bitter, så man skal virkelig passe på sig selv - og det er lettere sagt end gjort!
I sommers havde jeg pause fra behandlingen i 3 måneder og der kom mit gode humør tilbage og jeg var vildt positiv omkring at skulle starte behandling igen og sikker på det nok skulle lykkes på et eller andet tidspunkt
jeg er faktisk ekstrem optimistisk af natur, men så snart jeg er pumpet fuld af hormoner, så blir jeg bare sur og vred på det hele og tror ikke på at det nogensinde vil lykkes - og jeg er ikke den eneste der reagerer negativt på hormoner herinde 
du er meget meget velkommen "inde hos os", hvis du vil være med, og JO man må gerne syntes det er hårdt selvom man ikke har været i gang "så længe", det er fuldkommen ligegyldigt, for den sorg det er at være ufrivilligt barnløs er bare så stor og det er rigtig rigtig rart at tale med andre i samme situation - syntes jeg selv