til alle jer erfarne mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

N&J

Det som de andre skrev, men jeg ville altså heller ikke have undværet min bæresele for noget i verden, der gik jo lidt tid før jeg prøvede den, efter jeg havde forsøgt med en slynge som desværre ikke passede damen, men ellers så et fleecetæppe, det har jeg brugt rigtig meget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Anja

En god barnevogn  - hvis man altså skal have sit barn til at stå ude og sove. Jeg har også altid været meget glad for voksiposen (har dog kun en billig kopi), den har været uundværlig i tiden efter liften.

Men ellers stofbleer i massevis !! Lækre bodyer, har altid brugt dem fra Minymo, synes de har en lækker pasform og så knappes de ved skuldren istedet for det der med overlapning som jeg synes fylder under tøjet.

Anmeld

5. december 2009

Lone Jakobsen

sparkedragter med fødder og en blød fleece dragt til at sove i barnevognen i.

en lækker baby olie (her bruges neutral) plus en god fugtigheds creme til tørre vinter-kinder. en puslepude med stofbetræk. de kan afvaskes og holder længere end dem med plastic ovetræk

Anmeld

5. december 2009

Ni-ko-li-ne

LauraLW skriver:

Åh det skal du ikke tænke på, kan godt se at du har haft en masse om ørerne. - Jeg kan muligvis låne en af en veninde, men hvis jeg ikke kan det, så skriver jeg lige til dig.

Badekar + stativ er skrevet på listen! - Ved du om man kan sætte et hvilket som helst badekar på de der stativer, eller skal det høre sammen?

Laura

vi har et ONDA badkar, det passer kun på det stativ der hører til:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.