til alle jer erfarne mødre...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

755 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. december 2009

LauraLW

Nu skal indkøbslisten laves, inden jeg får økonomi-stress over alt det vi mangler...

Jeg har set de lister der er rundt omkring, men tænker om I har nogle ekstra tips til ting i IKKE kunne undvære?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

Mussen2

Jeg har en hjemmebrygget seddel med kommentarer, som jeg gerne vil sende til dig. skriv din mail

Anmeld

5. december 2009

LauraLW

mos skriver:

Jeg har en hjemmebrygget seddel med kommentarer, som jeg gerne vil sende til dig. skriv din mail

Super.

Har sendt dig en pb

Laura

Anmeld

5. december 2009

Leneur

Stofbleer an mas, for dem går der altså mange af. Gerne flere trøjer end bukser, da du som regel kan bruge bukserne 2 dage i træk. Hagesmækker hvis dit barn er en gylper lige som min, for den er nemmere at skifte end trøjen. En sutteholder, som kan vaskes. Sutsko.

Ja det var vist lige det for nu, vender selvfølgelig tilbage hvis jeg kommer i tanker om mere.

Anmeld

5. december 2009

Ni-ko-li-ne

mit stativ til badekarret! det ville jeg ikke undvære, en maaaaaaase stof bleer og en god baby dyne

forresten søde.... jeg er virkelig ked af at jeg har glemt dig mht. liften.... der har virkelig været så meget her hjemme.... og jeg skal nok opereres i ryggen igen men hvis du stadig er int så skriv så måler jeg den

Anmeld

5. december 2009

LauraLW

ka-ri-na skriver:

mit stativ til badekarret! det ville jeg ikke undvære, en maaaaaaase stof bleer og en god baby dyne

forresten søde.... jeg er virkelig ked af at jeg har glemt dig mht. liften.... der har virkelig været så meget her hjemme.... og jeg skal nok opereres i ryggen igen men hvis du stadig er int så skriv så måler jeg den

Åh det skal du ikke tænke på, kan godt se at du har haft en masse om ørerne. - Jeg kan muligvis låne en af en veninde, men hvis jeg ikke kan det, så skriver jeg lige til dig.

Badekar + stativ er skrevet på listen! - Ved du om man kan sætte et hvilket som helst badekar på de der stativer, eller skal det høre sammen?

Laura

Anmeld

5. december 2009

quity

Det bedste jeg købte da jeg ventede min store dreng var en badestol. Det er dog ikke en nødvendighed, men super dejlig at have. Den aflaster arme og skulder meget, især dejlig når barnet bliver tungere.

Anmeld

5. december 2009

Lise

Bodystockings der lukkes omkring barnet, som en cardigan - og ikke trækkes over hovedet - til spædbarnet. De er fantastiske, så længe baby er så lille, at den ikke selv holder hoved. Tror de kan fås i H&M. Har vist ikke set dem andre steder.

Anmeld

5. december 2009

Ayasmor

quity skriver:

Det bedste jeg købte da jeg ventede min store dreng var en badestol. Det er dog ikke en nødvendighed, men super dejlig at have. Den aflaster arme og skulder meget, især dejlig når barnet bliver tungere.

Jeg springer med på badestolen... herhjemme har det været et MUST HAVE.... (har iøvrigt en du kan købe for billige penge hvis du er interesseret Laura)

Anmeld

5. december 2009

Mussen2

Jeg tror som udgangspunkt at alle badekarer næsten passer til stativ. Jeg har et flexibadekar (deom som kan foldes sammen og fyder ingenting) det kan stå på at alm. stativ fra babysam.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.