De der prinsesse/barbie kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Griner ja jeg ved det...er desværre altid i mit es om morgen.....;-) Sorry;-) Vågner altid før f..... får sko på.....min kæreste og også ved at være godt træt af at vi ALDRIG vågner sammen.....smiler. 

knus jill

Jamen det er da sikker kun godt når i får den lille

Da jeg mødte min mand var han totalt morgenmenneske. Stod ofte op kl. 6, selv i weekends.

Da jeg blev gravid tænkte jeg at det da var fantastisk når den lille kom at han var så frisk om morgenen så kunne jeg sove længe...
Men så snart hun kom til verden vendte han rundt og var pludselig ikke morgenmenneske mere.... så meget for min smarte ide

Men jeg synes nu det er meget hyggeligt.....nogen gange..... at stå tidligt op med Liva og nyde min morgenkaffe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Jamen det er da sikker kun godt når i får den lille

Da jeg mødte min mand var han totalt morgenmenneske. Stod ofte op kl. 6, selv i weekends.

Da jeg blev gravid tænkte jeg at det da var fantastisk når den lille kom at han var så frisk om morgenen så kunne jeg sove længe...
Men så snart hun kom til verden vendte han rundt og var pludselig ikke morgenmenneske mere.... så meget for min smarte ide

Men jeg synes nu det er meget hyggeligt.....nogen gange..... at stå tidligt op med Liva og nyde min morgenkaffe

Hahaha ja der var du smart hva;-) Den gik ikke...smiler....eller så var han smart...;-) Ej elsker også morgen..det er hyggeligt med en stille kop kaffe og lidt radio specielt når det er mørkt udenfor....hyggeligt. Glæder mig nu også til den lille kommer....bliver da så hygsomt...;-) 

men er bare så pokkers træt om aftenen...men det er svært at lave om på....kæresten er b-menneske og jeg a-menneske....mon det bliver omvendt når bebsen kommer...man kan jo håbe...smiler. 

knus jill

Anmeld

5. december 2009

Kamelia

TbCp skriver:

Hvordan laver man dem?
Kan der købes en speciel dukke der kan sættes i eller bruger man bare en almindelig en... uden ben??

Hmmm ja jeg ville altså aldrig bruge en alm barbiedukke, der er jo godt med phtalater i det skidt og så ned i en kage!!!

Men de der specille man køber til at putte i kager, er de uden phtalater og andet skidt? Er de lavet til at putte i mad??

Mine tøser drømmer om prinsessekager! Men jeg er lidt sart når det gælder barbie-plast!

Anmeld

5. december 2009

TbCp

Kamelia skriver:

Hmmm ja jeg ville altså aldrig bruge en alm barbiedukke, der er jo godt med phtalater i det skidt og så ned i en kage!!!

Men de der specille man køber til at putte i kager, er de uden phtalater og andet skidt? Er de lavet til at putte i mad??

Mine tøser drømmer om prinsessekager! Men jeg er lidt sart når det gælder barbie-plast!

Men jeg tænker om man muligvis kan putte film om det af dukken der skal ned i kagen?

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

Men jeg tænker om man muligvis kan putte film om det af dukken der skal ned i kagen?

tja det er vel det samme som at sætte lys på kagen...det er jo også plastic dimser;-) eller alt det farvestof man putter i ting og sager....respekterer at folk har forskellig syn på tingene , er bare ikke et penippengryn med sådan noget....men må jo ingenting mere.....;-( synes at mange pakker deres børn ind i vat.....puha skal nok passe på med hva jeg skriver......venter jo selv den første...ender sikkert med at jeg bliver værre end nogen anden når hun kommer....så trækker jeg ALT i land...smiler ( man har en holdning til man får en ny;-).....smiler

undskyld hvis jeg støder nogen, bestemt ikke min mening...bare min holdning...;-) ( til jeg får en ny hehe )

knus jill

Anmeld

5. december 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

tja det er vel det samme som at sætte lys på kagen...det er jo også plastic dimser;-) eller alt det farvestof man putter i ting og sager....respekterer at folk har forskellig syn på tingene , er bare ikke et penippengryn med sådan noget....men må jo ingenting mere.....;-( synes at mange pakker deres børn ind i vat.....puha skal nok passe på med hva jeg skriver......venter jo selv den første...ender sikkert med at jeg bliver værre end nogen anden når hun kommer....så trækker jeg ALT i land...smiler ( man har en holdning til man får en ny;-).....smiler

undskyld hvis jeg støder nogen, bestemt ikke min mening...bare min holdning...;-)

knus jill

Jeg er heller ikke sippet med den slags ting, tænker bare lidt at det er en kage der er bestilt fra ig og ved ikke om nogle af de andre til fødselsdagen er sippede omkring det

Kan selvfølgelig bare lave hul til dukken og så vente med at sætte den i lige inden vi kører så burde alle være glade

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Jeg er heller ikke sippet med den slags ting, tænker bare lidt at det er en kage der er bestilt fra ig og ved ikke om nogle af de andre til fødselsdagen er sippede omkring det

Kan selvfølgelig bare lave hul til dukken og så vente med at sætte den i lige inden vi kører så burde alle være glade

Smiler jamen du har jo ret!;-) bare alle er glade og ikke mindst lillepigen;-) Hun vil da elske en dukke på toppen af kagen....;-)

knus jill

Anmeld

5. december 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Smiler jamen du har jo ret!;-) bare alle er glade og ikke mindst lillepigen;-) Hun vil da elske en dukke på toppen af kagen....;-)

knus jill

Sådan en lille prinsessepige der fylder 5 år Ja hun vil sikkert ikke have vi spiser kagen når det kommer til stykket

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Sådan en lille prinsessepige der fylder 5 år Ja hun vil sikkert ikke have vi spiser kagen når det kommer til stykket

haha...nej det er sikkert rigtigt;-).....de er jo nogle små prinsesser;-)

Og så er problemet løst;-) hvor svært kan det være;-)

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.