De der prinsesse/barbie kager

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.617 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. december 2009

TbCp

Hvordan laver man dem?
Kan der købes en speciel dukke der kan sættes i eller bruger man bare en almindelig en... uden ben??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså jeg har set at man kan købe specielle på spyd, som er beregnet til det. jeg tror det er fordi alm barbier ikke er food-grade plastik Jeg troede også først at det var alm barbier. jeg ved ikke om det gør så meget, når den ikke skal sidde der så længe

Anmeld

4. december 2009

TbCp

Måske man kan proppe noget film eller lign. om så selve dukken ikke er direkte i kontakt med kagen.

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Måske man kan proppe noget film eller lign. om så selve dukken ikke er direkte i kontakt med kagen.

Min søster købte bare de der billige barbiedukker og tog benene af;-)

her er et lille billed, mener hun fandt opskriften på arla eller noget...den skulle være ret nem at lave sagde hun, noget med en roulade osv-)

kuns jill god fornøjelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Min søster købte bare de der billige barbiedukker og tog benene af;-)

her er et lille billed, mener hun fandt opskriften på arla eller noget...den skulle være ret nem at lave sagde hun, noget med en roulade osv-)

kuns jill god fornøjelse

Det må jeg prøve, det med at hive benene af.
Ser faktisk meget fint ud med rouladen, men har fået en bestilling på en af dem med mmf over.

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Det må jeg prøve, det med at hive benene af.
Ser faktisk meget fint ud med rouladen, men har fået en bestilling på en af dem med mmf over.

Smiler har ikke prøvet at lave den men mener også der var sådan noget på.....et eller andet med at det bliver lavet i en skål også hældes det over så det hænger sammen og fyldes med noget godt...hehe. men fine er de i hvert fald;-) Og det der med benene...det er da en god ide...husker at jeg som barn trykkede brysterne ind på dukkerne...så havde jeg jo ligepludeselig en barbie mand...griner....børnehjerner altså;-) meget logisk ikk...hehe. Så kan man vel også hive benene af...griner.

knus jill

Anmeld

5. december 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Smiler har ikke prøvet at lave den men mener også der var sådan noget på.....et eller andet med at det bliver lavet i en skål også hældes det over så det hænger sammen og fyldes med noget godt...hehe. men fine er de i hvert fald;-) Og det der med benene...det er da en god ide...husker at jeg som barn trykkede brysterne ind på dukkerne...så havde jeg jo ligepludeselig en barbie mand...griner....børnehjerner altså;-) meget logisk ikk...hehe. Så kan man vel også hive benene af...griner.

knus jill

HAhaha

Jeg klippede min ene Skipper dukke korthåret fordi hun også skulle have en kæreste

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

HAhaha

Jeg klippede min ene Skipper dukke korthåret fordi hun også skulle have en kæreste

Griner;-) Jamen det er da logik for perlehøns.....kort hår og ingen bryster......så har man vel en mand...hehe med mindre at det er heaveydude og riiigtig feeed mand.....så ville han jo have langt hår og bryster ikke sandt;-)...smiler dårlig morgenhumor;-) 

knus jill

Anmeld

5. december 2009

TbCp

jillkolsbjerg skriver:

Griner;-) Jamen det er da logik for perlehøns.....kort hår og ingen bryster......så har man vel en mand...hehe med mindre at det er heaveydude og riiigtig feeed mand.....så ville han jo have langt hår og bryster ikke sandt;-)...smiler dårlig morgenhumor;-) 

knus jill

Hahaha

Ja det er alt for tidligt

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

TbCp skriver:

Hahaha

Ja det er alt for tidligt

Griner ja jeg ved det...er desværre altid i mit es om morgen.....;-) Sorry;-) Vågner altid før f..... får sko på.....min kæreste og også ved at være godt træt af at vi ALDRIG vågner sammen.....smiler. 

knus jill

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.