hvordan fejrer i nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

Ni-ko-li-ne

sidste år var vi ved Martins forældre, i år kommer de her hjem:0) det bliver stille og roligt, hverken Martin eller jeg er de helt store fest aber*s*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

iln

I år holder vi det, da jeg gerne vil være hjemme med Silas så han bare kan blive puttet, når han er træt.

Der kommer 2 vennepar og så bestiller vi bare noget mad udefra. En stille og rolig aften med en god rødvin.

Anmeld

7. december 2009

grinbidderen

sidste år holdte vi nytår hos svigerfamilien og i år har vi besluttet at tage til fyn hvor vi bliver 14 mennesker det er igennem et spil lasse spiller hvor de har inveteret til fest/hygge vi skal have valdemar med så vi drikker ikke og det er nemlig ik ren druk de aftner så  det er super..

Anmeld

7. december 2009

Karo

michella80 skriver:

Så er I tæt på os  Vi bor i Årslev  He he

Vi skal være hjemme og så kommer min mor og hendes kæreste. Jeg har hele tiden sagt at det ikke skal være noget vildt og jeg vil bare være hjemme så Carla kan komme i sin egen seng når hun er træt...

Noget helt andet er: Hvordan reagerede jeres børn første gang de hørte og så fyrværkeri?

Årslev, hvor ligger det må ærligt indrømme at jeg ikke er så kendt på fyn

Marcus reagere ikke på fyrværkeri, men de her bomber der kun siger højt bang, er han ikke helt glad for. Han bliver meget forskrækket og kan (hvis braget er tæt på) godt begynde at græde.

Anmeld

7. december 2009

Bondepigen

Milka skriver:

det ved jeg der er, kan sikkert få mange gode billeder af et mennesketomt land 

Åååh ja, kan huske engang for flere år siden, der tog Ove og jeg ud og luftede vores tømmermænd kl. 7.00 om morgenen på golfbanen. Vi havde det hele for os selv...og det var så smukt og dejligt stille.

Sidste år gik jeg en tur med Emma i barnevognen her i byens gader (hun var ca. 3 mdr. dengang), de eneste jeg mødte var et par andre mødre som også gik alene med deres barn i vognen.  Det var så hyggeligt og magisk som Trine (Tjuhl) skriver.

Sidste år holdt vi bare alene herhjemme, men det har vi nu tit gjort før. Juleaften er vigtigere for os, og så er det altså hyggeligt, bare at stå helt alene og se på fyrværkeriet, eller køre en tur uden for byen (hvis man har den mulighed) og se på fyrværkeriet ind over byen. Eller osse sammen med venner med børn eller nogen i familien..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.