hvordan fejrer i nytår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.329 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Milka

finder i sammen med andre der har babyer, eller hvordan? og hvordan reagerer de små egentlig på al larmen fra fyrværkeriet?

hilsen milka (der i julegave ønsker sig et gulv fri for udtrådte rosiner og riskagelevninger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

anna-jonas

Da jonas var lille, og jeg var alene med ham, der var jeg næsten altid sammen med en veninde, der også var alenemor, og havde en dreng på Jonas' alder.................vi gik så hjem lidt over midnat, når vi havde set fyrværkeriet.

Sidste år var vi herhjemme med Jans søster og hendes 2 børn..........jeg var jo som bekendt højgravid. Jeg tror jeg gik i seng med Anna ved 22-tiden.....

Aner faktisk ikke hvad vi skal i år............men det bliver stille og roligt, for Ida tåler ikke alt for meget sansestimuli. Vi er også så gamle, at vi har festet vildt nytårsaften i mange år.............så nu tager vi den i pensionistudgaven.

Hvad med at invitere din mor?? Eller har du tænkt noget andet??

Anmeld

4. december 2009

TbCp

Livas første nytår, der var hun 4 mdr, holdt vi sammen med nogle venner. Vi tog hjem ved 1 tiden.

Sidste år blev hun passet hos farmor og farfar og  så holdt vi fest herhjemme.

I år vil mormor og bedstefar gerne passe, men vi ved endnu ikke hvad vi skal.

Anmeld

4. december 2009

JustAnotherName

Første år var Bianca 3 måneder gammel.
Da holdt vi nytår herhjemme sammen med et vennepar. Meget stille og roligt.

Året efter (altså sidste år) arbejdede Kenneth og jeg havde ingen aftaler lavet med andre. Så der blev det nye år skudt ind BARE MIG OG BIANCA ....og med Celina i maven 

I år har vi aftalt med min mor, at hun passer begge piger.
Så skal vi til fest ude hos Kenneths storesøster + mand, og deres lillesøster + kæreste + nogle venner/kærestepar. Så det tror jeg bliver rigtig hyggeligt.

Og ærligt talt - selvom nytårsaften ikke betyder alverdens for mig mere, sådan som da jeg var yngre - så  glæder jeg mig ligefrem til at have fri og kunne indtage alkohol    Guderne skal vide det er lææænge siden, at jeg sidst har været fuld ....så jeg gad overhovedet vide, om jeg kan holde til noget som helst - sikkert kun et glas vin eller to til maden, og så...    hahaha.
Men bare dét at jeg ikke skal bekymre mig om pigerne denne aften, og kan hygge mig og kun tage hensyn til MIG - uden at føle dårlig samvittighed! Og at kunne sove ud næste morgen ....uuuhhh, det skal blive godt, tror jeg. Det håber jeg ihvertfald meget på.
Jeg tror også det er ved at være tiltrængt for mig og Kenneth, at slå os løs sammen en enkelt aften
uden at være så meget forældre LIGE DEN ENE AFTEN 

Anmeld

4. december 2009

Karo

Milka skriver:

finder i sammen med andre der har babyer, eller hvordan? og hvordan reagerer de små egentlig på al larmen fra fyrværkeriet?

hilsen milka (der i julegave ønsker sig et gulv fri for udtrådte rosiner og riskagelevninger)

Vi tager til fyn til Martins forældre. De bor lidt ude for Svendbog midt i en skov, så det bliver vi ikke genert af larm fra fyrværkeri.

Der skal vi være 8 mennesker ialt, og alle sammen er famillie.

Anmeld

5. december 2009

Barbamama

Karo skriver:

Vi tager til fyn til Martins forældre. De bor lidt ude for Svendbog midt i en skov, så det bliver vi ikke genert af larm fra fyrværkeri.

Der skal vi være 8 mennesker ialt, og alle sammen er famillie.

Så er I tæt på os  Vi bor i Årslev  He he

Vi skal være hjemme og så kommer min mor og hendes kæreste. Jeg har hele tiden sagt at det ikke skal være noget vildt og jeg vil bare være hjemme så Carla kan komme i sin egen seng når hun er træt...

Noget helt andet er: Hvordan reagerede jeres børn første gang de hørte og så fyrværkeri?

Anmeld

5. december 2009

Milka

jeg tror bare det bliver mig og pigerne herhjemme ... så kan vi trille en tur tidligt d. 1 januar, friske og udhvilede, mens alle andre ligger og sover brandert ud. håber det bliver godt vejr  

Anmeld

5. december 2009

oo

Milka skriver:

jeg tror bare det bliver mig og pigerne herhjemme ... så kan vi trille en tur tidligt d. 1 januar, friske og udhvilede, mens alle andre ligger og sover brandert ud. håber det bliver godt vejr  

der er faktisk noget meget magisk ved morgenstunden 1. januar, så det kan du glæde dig til, hvis du ikke har set den før

Anmeld

5. december 2009

Milka

Tjuhl skriver:

der er faktisk noget meget magisk ved morgenstunden 1. januar, så det kan du glæde dig til, hvis du ikke har set den før

det ved jeg der er, kan sikkert få mange gode billeder af et mennesketomt land 

Anmeld

5. december 2009

Vingummien

Sidste år var vi ude ved mine forældre og Emil sov aften væk, reagerede slet ikke på fyrværkeriet eller noget. I år skal vi nok være hjemme eller ud til mine forældre og holde en stille og rolig nytårsaften.

Vi Skulle rigtigt have hold med Lion(helene, cassandra) men da vi regenr me dat skal have Franks datter den 1 bliver det noget være rejseri, så det må vi droppe

Men de sidste par år har bare været stille og rolig for mig, da jeg var gravid var vi også ude ved mine forældre. Jeg er ikke så vild med fyrværkeri så syntes det er hyggeligt at sidde ude ved mine forældre på landet og så kigge ind over byen der kl 12, er mega flot og så er braggene et stykke væk. er kun et  par naboer der går amok lidt tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.