Første år var Bianca 3 måneder gammel.
Da holdt vi nytår herhjemme sammen med et vennepar. Meget stille og roligt.
Året efter (altså sidste år) arbejdede Kenneth og jeg havde ingen aftaler lavet med andre. Så der blev det nye år skudt ind BARE MIG OG BIANCA ....og med Celina i maven 
I år har vi aftalt med min mor, at hun passer begge piger.
Så skal vi til fest ude hos Kenneths storesøster + mand, og deres lillesøster + kæreste + nogle venner/kærestepar. Så det tror jeg bliver rigtig hyggeligt.
Og ærligt talt - selvom nytårsaften ikke betyder alverdens for mig mere, sådan som da jeg var yngre - så glæder jeg mig ligefrem til at have fri og kunne indtage alkohol
Guderne skal vide det er lææænge siden, at jeg sidst har været fuld ....så jeg gad overhovedet vide, om jeg kan holde til noget som helst - sikkert kun et glas vin eller to til maden, og så...
hahaha.
Men bare dét at jeg ikke skal bekymre mig om pigerne denne aften, og kan hygge mig og kun tage hensyn til MIG - uden at føle dårlig samvittighed! Og at kunne sove ud næste morgen ....uuuhhh, det skal blive godt, tror jeg. Det håber jeg ihvertfald meget på.
Jeg tror også det er ved at være tiltrængt for mig og Kenneth, at slå os løs sammen en enkelt aften
uden at være så meget forældre LIGE DEN ENE AFTEN 
Anmeld