Gab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Nej det kan du nok have ret i.

Så er mit bud tænderne

Så er det godt det er de sidste.

Han har nu sovet siden kl 11 så han er træt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Så er det godt det er de sidste.

Han har nu sovet siden kl 11 så han er træt

Ja hold da helt op. Men dt er der jo heller ikke noget at sige til.
Ærgeligt at du så ikke selv kan lægge dig og tage en morfar.

Jeg kan sove hvor som helst og når som helst

Hilsen Tina..... som har kæmpet 2 år med Livas søvn og nok ca. har et søvnunderskud på 1. mio. timer

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Ja hold da helt op. Men dt er der jo heller ikke noget at sige til.
Ærgeligt at du så ikke selv kan lægge dig og tage en morfar.

Jeg kan sove hvor som helst og når som helst

Hilsen Tina..... som har kæmpet 2 år med Livas søvn og nok ca. har et søvnunderskud på 1. mio. timer

Haha ja. Tror også jeg må vække ham nu. Han har sovet over 4 timer nu

Anmeld

4. december 2009

Bondepigen

Emma har lige haft tre nætter i rap på den måde. Det har hun osse haft to gange før, for ikke så længe siden. Alle gangene  har hun osse savlet så meget at der var en hel sø på hendes madras lige under hovedet.

Hver gang har jeg troet det var tænder (selv om de tænder hun har, aldrig har plaget hende). Men hver gang har det været halsbetændelse, så det er sidste gang jeg tror det har været tænder...

Anmeld

4. december 2009

Cris

suanne85 skriver:

Emil mente ikke han skulle sove HELE natten. Han kom i seng halv 7 i går aftes, lå og snakkede i rimlig lang tid før han lagde sig til at sove, efter kl 22.30 begyndte han at pylre og sådan  kørte det indtil kl 5 i morges hvor han endelig overgav sig og sov til kl 8:15 og er nu inde og sove igen nu.

Ved virkelig ikke hvad der var galt, han smpå pylret, nogle gange græd han og skulle have hans sut osv, vi fik heller ikke rigtig sovet før der efter kl 5, vi var jo vågen når han var. Tænkte om det måske er fordi at hans sidste tænder er kommet op og de så irritere ham for han tager sig meget i munden, gav ham lidt panodil inden han kom ind og sove her kl 11 for at være sikker, og han sover heldigvis nu, så håber jeg at han kan tage et par timer, for har et par pakker jeg skal have sendt men er ikke til at tage nogle steder md en dreng der er mega træt. Kan godt nok ikke huske hvornår han sidst har haft en nat hvor han ikke har sovet igennem.

Det er meget normalt. Mellem 16 og 19 måneder (tror jeg det var) kommer der så en periode. Jeg havde læst om det i netsunhedsplejerske.dk  Det er en god side for at læse om børn. Jeg husker, at Felix fik det ret skid, da han var ca18 måneder. Han sov aldrig igennem, men han skal bare have lidt vand eller et kys og så sover han videre. Men i den periode kunne han også være vågen i flere timer i mange natte!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.