Gab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.086 visninger
14 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Vingummien

Emil mente ikke han skulle sove HELE natten. Han kom i seng halv 7 i går aftes, lå og snakkede i rimlig lang tid før han lagde sig til at sove, efter kl 22.30 begyndte han at pylre og sådan  kørte det indtil kl 5 i morges hvor han endelig overgav sig og sov til kl 8:15 og er nu inde og sove igen nu.

Ved virkelig ikke hvad der var galt, han smpå pylret, nogle gange græd han og skulle have hans sut osv, vi fik heller ikke rigtig sovet før der efter kl 5, vi var jo vågen når han var. Tænkte om det måske er fordi at hans sidste tænder er kommet op og de så irritere ham for han tager sig meget i munden, gav ham lidt panodil inden han kom ind og sove her kl 11 for at være sikker, og han sover heldigvis nu, så håber jeg at han kan tage et par timer, for har et par pakker jeg skal have sendt men er ikke til at tage nogle steder md en dreng der er mega træt. Kan godt nok ikke huske hvornår han sidst har haft en nat hvor han ikke har sovet igennem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Valle81

Det kunne sagtens tyde på at hans tænder irriterer ham lidt:0)

Håber natten i nat bliver bedre, det er synd for båede ham og dig

Knus

Christina

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Det kunne sagtens tyde på at hans tænder irriterer ham lidt:0)

Håber natten i nat bliver bedre, det er synd for båede ham og dig

Knus

Christina

Ja har godt nok adrig været noget før når han har fået tænder, men er mange der lige er kommet op her på engang, og heldigvis de sidste.

Nej føler mig også helt flad, og jeg er en af dem der bare ikke kan tage en lur midt på dagen for så er jeg bare mere smadret bagefter, rigtig øv

Anmeld

4. december 2009

Valle81

suanne85 skriver:

Ja har godt nok adrig været noget før når han har fået tænder, men er mange der lige er kommet op her på engang, og heldigvis de sidste.

Nej føler mig også helt flad, og jeg er en af dem der bare ikke kan tage en lur midt på dagen for så er jeg bare mere smadret bagefter, rigtig øv

Jeg tænker også lidt, om det kan være vokseværk, at han måske har haft uro i kroppen og lidt ledsmerter i knæ  og albuer??

Min Asta døjer meget med det, nu hvor hun er blevet stor kan hun jo sætte ord på det, og så får hun også smertesillende til natten, ellers har hun faktisk bare så så ondt.

Måske det kunne være en mulighed?

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Jeg tænker også lidt, om det kan være vokseværk, at han måske har haft uro i kroppen og lidt ledsmerter i knæ  og albuer??

Min Asta døjer meget med det, nu hvor hun er blevet stor kan hun jo sætte ord på det, og så får hun også smertesillende til natten, ellers har hun faktisk bare så så ondt.

Måske det kunne være en mulighed?

I den alder? Han er 16 mdr?

Anmeld

4. december 2009

Valle81

suanne85 skriver:

I den alder? Han er 16 mdr?

Hmm, jeg ved ikke hvor tidligt de kan få det, for de kan jo ikke sige det:0) Men mon ikke man kan have det hele livet. Jeg har det til tider endnu, jo ikke at jeg vokser, men smerten er den samme:0(

Tror Asta var omkring 4 år, da hun første gang satte ord på det:0)

Knus

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

Valle81 skriver:

Hmm, jeg ved ikke hvor tidligt de kan få det, for de kan jo ikke sige det:0) Men mon ikke man kan have det hele livet. Jeg har det til tider endnu, jo ikke at jeg vokser, men smerten er den samme:0(

Tror Asta var omkring 4 år, da hun første gang satte ord på det:0)

Knus

Nej det er rigtigt nok. jeg har heldigvis aldrig selv døjet med det. Min bror gjorde det rigtig meget i sær i hans knæ.

Anmeld

4. december 2009

TbCp

Puha en nat
Ja så må i være godt bombede!!!

I forhold til vokseværk så er det som regel mellem 3 og 12 år at det oftest ses.
Så jeg tror mere på det er tænder eller måske mareridt.

Håber i får en roligere nat i nat.

Anmeld

4. december 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Puha en nat
Ja så må i være godt bombede!!!

I forhold til vokseværk så er det som regel mellem 3 og 12 år at det oftest ses.
Så jeg tror mere på det er tænder eller måske mareridt.

Håber i får en roligere nat i nat.

Årh nej, håber ikke han kommer til at døje med mareridt ligesom jeg gjorde da jeg var lille. Min mor syntes det var et mareridt så meget som jeg havde det Men burde han så være vågen så lang tid af gangen. Kan huske jeg bare skulle have min bamse og så sov jeg videre (havde det i mange mange år)

Anmeld

4. december 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Årh nej, håber ikke han kommer til at døje med mareridt ligesom jeg gjorde da jeg var lille. Min mor syntes det var et mareridt så meget som jeg havde det Men burde han så være vågen så lang tid af gangen. Kan huske jeg bare skulle have min bamse og så sov jeg videre (havde det i mange mange år)

Nej det kan du nok have ret i.

Så er mit bud tænderne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.