Hvor er det spændende ;-) Hvor gamle er i da siden du kunne frygte lægen ville sige at i er så unge at i kunne prøve lidt endnu?? Håber det går godt det hele ;-) Hilsen Louise der også prøver (dog kun 2. måned)
Jeg er 24 og min kæreste er 22. vi har begge fødselsdag indenfor de næste par måneder. Vi hører dog tit noget for, at han er 2 år yngre end jeg... Men nu har vi været sammen i over 4 år, og det går sgu fint 
Jeg har været ved lægen!
Han var rigtig rar, og kunne godt se, at det påvirkede mig/os, og det var fuldt forståeligt. Han hørte ad, hvor længe vi havde prøvet, og hvilke overvejelser vi havde gjort os. Om vi troede der ku' være noget galt, om jeg har været syg, er blevet podet for klamydia etc... Og han sendte mig videre til GU uden nogen tøven. Om ikke andet, så for at få det hele ned på jorden igen, så tankerne ikke bliver ved med at køre! Jeg skal derfor til GU på næste fredag, og manden skal aflevere en sædprøve hos egen læge. Han er dog ude og rejse, og kommer først hjem 30. december. Men så ved vi da, hvad vi skal gøre, for at komme videre
Derudover fik jeg målt blodtryk og taget en blodprøve, så han kunne se, om mine værdier var, som de skulle være. Jeg får svar først i næste uge.
Jeg har det rigtig fint med det! Jeg er helt afslapet, og glad for at jeg tog mig sammen, og at vi er på vej videre i kampen om at få et barn .. Og gerne flere 
Tak for jeres krydsede fingre og håb for en god dag. De har helt sikker hjulpet!!
Alt i alt kan jeg kun råde folk der står i samme situation, hvor håbet er ved a brænde ud, til at gøre det samme. Måske er et svar bedre end evig uvished?? Det er det -nu- for os! 

Anmeld