Jeg har gjort det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
18 svar
0 synes godt om
4. december 2009

otlitrom

Jeg har ringet til lægen og bedt om en snak, så vi kan komme videre i kampen, og måske videre i systemet. Vi har kæmpet i knapt to år, og det bliver hårdere og hårdere for hver negative test vi ser..

Men nu tog jeg mig sammen!! Det har virkelig været svært for mig at tage skridtet.. Jeg er så håbløst bange for at få svaret "Du kommer aldrig til at få børn, der er noget galt med dig".. Men efterhånden, som månederne er gået, er uvisheden næsten lige så slem som det eventuelle svar.. Og lige nu føler jeg mig ganske lettet! Jeg gjorde det sgu!!

Nu håber jeg på, at der kommer en form for svar, og at jeg kan blive undersøgt.. Kæresten bliver den næste der står for skud, men han er ikke hjemme igen før januar. Første etape kører jeg selv

venligst fingre, piger.. Næste fredag formiddag. Måske bliver det et vendepunkt, og 2010 bliver vores år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

oo

uha jeg kan godt huske den frygt du giver udtryk for her, men det er altså virkelig sjældent at de overhovedet ikke kan gøre noget for at hjælpe en med at få det barn man ønsker, så du skal ikke være alt for nervøs jeg krydser fingre for et KÆMPE babyboom herinde på baby i 2010

Anmeld

4. december 2009

Valle81

kitty skriver:

Jeg har ringet til lægen og bedt om en snak, så vi kan komme videre i kampen, og måske videre i systemet. Vi har kæmpet i knapt to år, og det bliver hårdere og hårdere for hver negative test vi ser..

Men nu tog jeg mig sammen!! Det har virkelig været svært for mig at tage skridtet.. Jeg er så håbløst bange for at få svaret "Du kommer aldrig til at få børn, der er noget galt med dig".. Men efterhånden, som månederne er gået, er uvisheden næsten lige så slem som det eventuelle svar.. Og lige nu føler jeg mig ganske lettet! Jeg gjorde det sgu!!

Nu håber jeg på, at der kommer en form for svar, og at jeg kan blive undersøgt.. Kæresten bliver den næste der står for skud, men han er ikke hjemme igen før januar. Første etape kører jeg selv

venligst fingre, piger.. Næste fredag formiddag. Måske bliver det et vendepunkt, og 2010 bliver vores år

Det er simpelthen så flot gjort, selvom jeg ikke kender dig, så vil jeg faktisk sige at jeg er så stolt på dine vegne.

Det er et stort skridt, og som du selv skriver, så er der jo alt det med hvilke svar man får. Og det skal man jo være afklaret med inden.

Det er bare så godt gået.

Krydser arme, ben, næsehår osv for at det bare kommer til at køre der ud af for Jer, og at i snart har en test med to streger og derfter et sundt og raskt barn:0)

Knus

Chirstina

Anmeld

4. december 2009

FrkT

Ihhh søde Anna. Det er bare SÅ godt at du endelig har taget skridtet videre! Mon ikke der bliver en lille 2010-bebs til jer, så?  2010 er da også et godt tal til fødselsdag.....

Krydser  så mange fingre for dig på fredag. Og husk lige at opdatere, så snart du ved noget.

Stort knus

Anmeld

4. december 2009

Mussen2

Super godt gået. Jeg jeg krydser alt hvad jeg kan

Anmeld

4. december 2009

otlitrom

Hvor er I søde allesammen... Det er virkelig en lettelse lige nu.. Tankerne kører ikke så meget.. de er parkerede indil næste fredag...

Og jeg skal nok opdatere jer... Tak for støtten!

Anmeld

4. december 2009

Joanna

Godt! 

Det er højst sandsynligt noget forholdsvis banalt, der gør, at I ikke har fået ønskebarnet endnu - der er rigtig meget hjælp at få.

Når det så er sagt... vores første søn var længe undervejs, næsten 3 år, før graviditeten kom. Det er aldrig blevet forklaret - hvad der bremsede os?... men jeg endte med at blive gravid uden anden hjælp end min mands, imens vi stod på venteliste til fertilitetsudredning. Fertilitet er noget mærkeligt noget og nogle gange, så tager det bare tid, selv om der ikke er noget i vejen. 

Min  mand er fra 1970... og det er dejligt med sådan et rundt fødselsår, når man bliver for gammel til at huske sin alder - man kan altid hurtigt regne det ud :-)

Anmeld

4. december 2009

otlitrom

Joanna skriver:

Godt! 

Det er højst sandsynligt noget forholdsvis banalt, der gør, at I ikke har fået ønskebarnet endnu - der er rigtig meget hjælp at få.

Når det så er sagt... vores første søn var længe undervejs, næsten 3 år, før graviditeten kom. Det er aldrig blevet forklaret - hvad der bremsede os?... men jeg endte med at blive gravid uden anden hjælp end min mands, imens vi stod på venteliste til fertilitetsudredning. Fertilitet er noget mærkeligt noget og nogle gange, så tager det bare tid, selv om der ikke er noget i vejen. 

Min  mand er fra 1970... og det er dejligt med sådan et rundt fødselsår, når man bliver for gammel til at huske sin alder - man kan altid hurtigt regne det ud :-)

Jeg håber på, at det hjælper på den psykiske stress, om ikke andet... Jeg har hørt historien flere gang, hvor folk enten venter på behandling eller adoption, hvor de så pludslig står med to streger.. Så alle tankerne har meget at skulle havde sagt. Nu hvor manden ikk er hjemme holder vi jo af gode grunde pause.. Men det har givet mig god til at tænke over det videre forløb. Så lige nu er jeg rimelig afklaret, og så ser jeg, hvordan verdenssituationen ser ud efter fredag...

Og ja, 2010 er da nemt at regne med.. Det lyder lige som noget for mig

Anmeld

5. december 2009

Kløver

kitty skriver:

Held og lykker herfra. håber på det bedste

Anmeld

5. december 2009

otlitrom

Maja84 skriver:

Held og lykker herfra. håber på det bedste

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.