Hvornår begynder de at snakke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Jeg ved faktisk ikke ret meget om det, men jeg kan da egetlig godt huske at jeg engang så et pogram i fjernsynet om det og det skulle være rigtig godt. Jeg vil vildt gerne lære det, hva skal jeg lige gøre??

Vi bruger tegn herhjemme og har en dvd som Line Fagerholt har lavet, den hedder: Babytegnsprog, Din guide til bedre kommunikation med dit barn.

En genial dvd der giver gode råd, øvelser og tegn. Så har den også en helt alfabet liste med ord/ tegn, så man kan finde det ord og tegn man vil lære.

Vi started med de basale som ; mad, drikke, færdig, hjælp, av, støvler/sko, jakke, børste tænder mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jeg ved faktisk ikke ret meget om det, men jeg kan da egetlig godt huske at jeg engang så et pogram i fjernsynet om det og det skulle være rigtig godt. Jeg vil vildt gerne lære det, hva skal jeg lige gøre??

Du kan læse hvad jeg har skrevet her, det er i hvertfald min erfaring, som du kan gøre brug af.

HER

Anmeld

4. december 2009

Anonym trådstarter

Frederic's moar skriver:

Vi bruger tegn herhjemme og har en dvd som Line Fagerholt har lavet, den hedder: Babytegnsprog, Din guide til bedre kommunikation med dit barn.

En genial dvd der giver gode råd, øvelser og tegn. Så har den også en helt alfabet liste med ord/ tegn, så man kan finde det ord og tegn man vil lære.

Vi started med de basale som ; mad, drikke, færdig, hjælp, av, støvler/sko, jakke, børste tænder mm.

Super fedt. Kan man køve den i bog handler???

Anmeld

4. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

Super fedt. Kan man køve den i bog handler???

syntes det er lækkert man selv kan 'bladre' rundt i dem og vælge de ord man selv syntes de skal starte med - tror der 100 tegn inden for:

- Familie og mennesker.

- Hjemme.

- Tøj.

- Legetøj og transport.

- Dyr

- Udendørs

- Mad.

For vi har også en bog med tegn, men syntes ikke den er lige så lærerigt som dvd'en

Vi købte vores i kvikly i middelfart. Så lige der er et link på den: www.dinvelvære.dk Har ikke selv lige været på den side.

Anmeld

4. december 2009

Anonym trådstarter

Frederic's moar skriver:

syntes det er lækkert man selv kan 'bladre' rundt i dem og vælge de ord man selv syntes de skal starte med - tror der 100 tegn inden for:

- Familie og mennesker.

- Hjemme.

- Tøj.

- Legetøj og transport.

- Dyr

- Udendørs

- Mad.

For vi har også en bog med tegn, men syntes ikke den er lige så lærerigt som dvd'en

Vi købte vores i kvikly i middelfart. Så lige der er et link på den: www.dinvelvære.dk Har ikke selv lige været på den side.

Tusind tak for det. Jeg skal da lige snakke med min mand om at vi skal have den dvd så vi kan komme igang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.