Nervøs og ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tusind tak,  dejlige damer! I har i smukt samarbejde med min dejlige mand fået næseblod, tudeturen og den værste panik til at stoppe, og nu skal vi snart afsted til lægen og få den influenzavaccine (part II). Så er klokken næsten ved at være så meget at vi skal afsted derud...

Jeg prøver lige at slå iskoldt vand i blodet og tage mig sammen! DER ER IKKE NOGET GALT  - ALT ER SOM DET SKAL VÆRE!!!!!

(men kryds lige for mig alligevel)

Kærligst

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

Sasja77

Kære Rosa

Jeg er sikker på at alt er perfekt med lille Cajsa! Kan godt forstå at du er nervøs, for det er sådan en der bare skal overståes.

Din næseblod er helt normal! Det er hormon ændringer i kroppen som gør at de slimhinder tørre ud og giver dig næseblod. Jeg havde det selv i  lidt over en måned. Det kan være at det går væk igen, det kan også være at du har det resten af graviditeten. Er det dog så voldsomt at du skal gå med vat i næsen 24/7 så smut lige til lægen for det er jo ikke meningen.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig og den lille diamant derinde

Kæmpeherfra

Anmeld

4. december 2009

Ox.

Jeg havde faktisk rigtig ofte næseblod da jeg ventede mig, og jeg har en dejlig bassepigepå 4 måneder idag

Anmeld

4. december 2009

Tullebobs

Er sikker på, at det ok skal blive en fin scanningsoplevelse, men jeg kender godt de følelser, som du roder med lige nu.

Tanker og kram fra mig...

P.S. Er du sikker på at du skal vaccineres igen? Der er nemlig (igen igen igen) kommet nye anbefalinger, som lyder på at gravide blot skal vaccineres den ene gang?! Med mindre at man har svækket immunsystem altså...

Anmeld

4. december 2009

jillkolsbjerg

Tullebobs skriver:

Er sikker på, at det ok skal blive en fin scanningsoplevelse, men jeg kender godt de følelser, som du roder med lige nu.

Tanker og kram fra mig...

P.S. Er du sikker på at du skal vaccineres igen? Der er nemlig (igen igen igen) kommet nye anbefalinger, som lyder på at gravide blot skal vaccineres den ene gang?! Med mindre at man har svækket immunsystem altså...

Vedr vacc. Så har min læge lige aflyst vacc 2, da det ikke er nødvendigt ( har fået en ) så når hun selv aflyser min aftale går jeg udfra AT DE LÆGER DER HAR STYR PÅ DET;-) og endelig tager stilling til noget vedr vacc. og graviditet;-)

knus jill

Anmeld

4. december 2009

Marco2

Håber alt gik godt til MD??

AG

Anmeld

4. december 2009

SaNiNa

Søde Roas hvordan er MD scanningen gået?

Håber den er godt over alle forventninger og i fik set den lille og måske fået kønnet afvide.

Sanne & Nicklas

Anmeld

4. december 2009

Ayasmor

Hvordan er det gået Rosa..????? Venter spændt

Anmeld

4. december 2009

baby2010

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men jeg vil bare lige sige, at jeg havde det på præcis samme måde! Jeg sov dårligt en hel uge op til og græd og var så bange. Det føltes som om jeg skulle til eksamen! Jeg troede virkelig jeg var den eneste som havde det sådan  Men selvfølgelig gik alt godt - jeg satser på at det hænger sammen med den tiltagende tilknytning til barnet, så det er jo et godt tegn i forhold til at du udvikler dig til en mor 

Anmeld

4. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Endnu en gang tusind tak for støtten, piger - det hjalp!

Og den chokerende fortsættelse af tråden kan læses under "I tror det er løgn"-tråden

Kærligst

Rosa 19+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.