Rosa skriver:
Jeg har ikke sovet i nat, og jeg har haft næseblod on and off siden kl 22 i aftes. Jeg er bare SÅ nervøs for MDscanningen nu her 13.30 - HVORFOR???
Der er ingen som helst indikationer på at noget skulle være galt og jeg mærker liv hver eneste dag, kraftigere og kraftigere - alligevel pumper adrenalinen rundt i kroppen på mig og jeg er grådlabil og skidt tilpas...
Kryds fingre for at det ikke er kosmos der forbereder mig på dårlige nyheder...
// Rosa
da jeg sku til NF scanning med denne gang, sov jeg næsten ikke i 2 dage, jeg var så nevøs, kunne slet ikke få ro i min krop, og var bare grædefærdig.
det er mit barn nummer 2, da jeg sku til NF første gang, glæede jeg mig som et lille barn til at se min lille bebs, men den glæde blev hurtigt vendt, de sagde der var noget galt (der faldt min verden sammen) jeg var selv overbevist om at der ikke var noget og jeg kom til en moderkage prøve og der var slet ikke noget.
og jeg har i dag den skønneste søn.. men scanningerne har ikke været sjove at komme igennem denne gang, med søvnløse nætter op til, men det er så sjældent at der er noget galt med de små pus..
held og lykke det skal nok gå..
knus karina 30+3
Anmeld