idéer til værtindegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2009

jillkolsbjerg

malou skriver:

griner sådan har jeg det også... føler mig sindsyg ung af sind... mennnnnnn må nok også krype til korset og overgive mig til de midt 30érne.... så kan vi sidde her sammen og lave juledek. og sy... som et par gamle koner...(i nogens øjne) lol

knus til dig

Griner...ja men bare man hygger sig;-) og sidder faktisk og syer puder nu;-) hehe....for at det ikke skal være løgn;-) Men midt 30érne eller ej...så længe man ligner en laber larve midt i 20érne spiller det jo ingen rolle....smiler;-)

knus til dig også;-) "gamle" hehe

jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

malou

jillkolsbjerg skriver:

Griner...ja men bare man hygger sig;-) og sidder faktisk og syer puder nu;-) hehe....for at det ikke skal være løgn;-) Men midt 30érne eller ej...så længe man ligner en laber larve midt i 20érne spiller det jo ingen rolle....smiler;-)

knus til dig også;-) "gamle" hehe

jill

Du har så ret... så længe vi stadig er smækre lækre så har alder ingen betydning.... haha... godt vi har humor

knus og god fornøjelse med puderne

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

malou skriver:

Du har så ret... så længe vi stadig er smækre lækre så har alder ingen betydning.... haha... godt vi har humor

knus og god fornøjelse med puderne

Nemlig kunne ikke være mere enig;-) Og takker....;-)

Humor er da det vigtigste når alt kommer til alt...ellers går man da kold;-)

knus jill

Anmeld

5. december 2009

Kløver

Maiken85 skriver:

jeg skal til julefrokost ved en veninde og vil gerne ha en lille ting med... ikk for dyr... men aner ikk hvad jeg skal købe?

skal jeg bare komme med det sædvanlige:

vin, chokolade eller en blomst...

synes det bliver lidt for kedeligt...

er helt blank for ideer lige pt...

Her til jul, kan man sagtens finde, for få penge, et rigtig sødt nissepar eller lignende, det plejer at være et hit

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.