idéer til værtindegave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.069 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. december 2009

Maiken85

jeg skal til julefrokost ved en veninde og vil gerne ha en lille ting med... ikk for dyr... men aner ikk hvad jeg skal købe?

skal jeg bare komme med det sædvanlige:

vin, chokolade eller en blomst...

synes det bliver lidt for kedeligt...

er helt blank for ideer lige pt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

lsvendsen

Sidst jeg var i byen, havde jeg købt en 1/2 flaske luksusportvin specielt velegnet til de mere ferske desserter så altså perfekt til ris a la mande... så lagde jeg et lille kort ved hvor der lige var lidt oplysninger om dyrkningsområde, anvendelsesmuligheder og firmaets historie... den gjorde stor lykke... ellers er jeg også den glade indehaver af bogen "Gaven Til Maven", i den er der opskrifter på værtindegaver man selv kan lave, f.eks.  en kurv med scones og lemoncurd, råsyltet marmelade, hjemmelavet konfekt, en kryddersnaps, småkager i et sødt glas... mulighederne er mange...

Anmeld

4. december 2009

jillkolsbjerg

Hejsa

Lige nu her til jul , bliver folk somregel glade for en juledekoration ( hjemmelavet slf ) Det koster ikke meget. Du kan se mine på indlægget " vis mig din adventskrans";-) Det pynt der er på er noget jeg har købt på tilbud i jan osv, så har brugt penge på lys og cellofan at pakke dem ind i, da det ser så fint ud;-) ( fåes billig i tiger ) og hyacinter slf;-)alt andet er fra haven.....bladene har jeg sat fast med knappenåle med en lille perle på, og flere af dekorationerne har jeg lavet påp en trækævle;-) det var alt sammen noget jeg havde ( nu ved jeg jo slf ikke hva du har derhjemme af sådanne ting ) ellers fåes det billigt i tiger ) ;-) og hjemmelavet gaver slår aldrig fejl synes jeg ;-) Håber du finder på noget. 

Ved godt tiden ikke lige er til det, men jeg har også lavet skud af min smukke passionsbloms som jeg planter ud i en fin urtepotte og pakker ind i collofan....;-)

Syer puder i de farver folk har i deres hjem

Har også syet flot sengetøj til de nyfødte hvor jeg har broderet deres navn på ....

alt sammen noget der ikke tager evig tid også er det bare super hyggeligt, og dem jeg kender elsker de små hjemmelavede gaver, de er jo lavet med hjertet;-)

knus jill ( elsker at være kreativ )

Anmeld

4. december 2009

Maiken85

Jamen det er nogle fine ideer, men tror jeg kommer til at føle mig lidt dum hvis jeg kommer med sådan en gave... for det er unge mennesker jeg skal være sammen med.. mellem 20-24år...

Anmeld

4. december 2009

jillkolsbjerg

Maiken85 skriver:

Jamen det er nogle fine ideer, men tror jeg kommer til at føle mig lidt dum hvis jeg kommer med sådan en gave... for det er unge mennesker jeg skal være sammen med.. mellem 20-24år...

smiler.....tja nu er jeg jo heller ikke helt ung mere;-) selvom jeg føler mig sådan;-) Håber du finder på noget;-)

god fest.;-)

knus jill

Anmeld

4. december 2009

MetteT

Trip trap nisser... Nu er det jo ved at være jul og de kan da tages frem igen hvert år... De ville i hvert fald være et hit hos mig..

Knus Mette

Anmeld

4. december 2009

baby2010

Hvad med et par søde øreringe? Du kan se nogle jeg selv designer og sælger billigt på det debatindlæg som hedder "Unikke smykker - øreringe"  Hvis det har interesse kan jeg sende dig dem i dag, så du har dem i morgen  Kh Julie

Anmeld

5. december 2009

malou

jillkolsbjerg skriver:

smiler.....tja nu er jeg jo heller ikke helt ung mere;-) selvom jeg føler mig sådan;-) Håber du finder på noget;-)

god fest.;-)

knus jill

smiler.... hun kan jo bare tage en flaske sprut med så til de" unge mennesker" det må da være et hit istedet for dine fantastiske ideer

knus malou

Anmeld

5. december 2009

jillkolsbjerg

malou skriver:

smiler.... hun kan jo bare tage en flaske sprut med så til de" unge mennesker" det må da være et hit istedet for dine fantastiske ideer

knus malou

Smiler...ja da slf...det havde jeg gravide "kone" da slet ikke tænkt på.....;-) haha....der er vist gået lidt housewife i mig.....;-)

knus jill - som synes hun stadig er møj ung....af sind....øh nogen gange i hvert fald...griner;-)

Anmeld

5. december 2009

malou

jillkolsbjerg skriver:

Smiler...ja da slf...det havde jeg gravide "kone" da slet ikke tænkt på.....;-) haha....der er vist gået lidt housewife i mig.....;-)

knus jill - som synes hun stadig er møj ung....af sind....øh nogen gange i hvert fald...griner;-)

griner sådan har jeg det også... føler mig sindsyg ung af sind... mennnnnnn må nok også krype til korset og overgive mig til de midt 30érne.... så kan vi sidde her sammen og lave juledek. og sy... som et par gamle koner...(i nogens øjne) lol

knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.