Hejsa
Lige nu her til jul , bliver folk somregel glade for en juledekoration ( hjemmelavet slf ) Det koster ikke meget. Du kan se mine på indlægget " vis mig din adventskrans";-) Det pynt der er på er noget jeg har købt på tilbud i jan osv, så har brugt penge på lys og cellofan at pakke dem ind i, da det ser så fint ud;-) ( fåes billig i tiger ) og hyacinter slf;-)alt andet er fra haven.....bladene har jeg sat fast med knappenåle med en lille perle på, og flere af dekorationerne har jeg lavet påp en trækævle;-) det var alt sammen noget jeg havde ( nu ved jeg jo slf ikke hva du har derhjemme af sådanne ting ) ellers fåes det billigt i tiger ) ;-) og hjemmelavet gaver slår aldrig fejl synes jeg ;-) Håber du finder på noget.
Ved godt tiden ikke lige er til det, men jeg har også lavet skud af min smukke passionsbloms som jeg planter ud i en fin urtepotte og pakker ind i collofan....;-)
Syer puder i de farver folk har i deres hjem
Har også syet flot sengetøj til de nyfødte hvor jeg har broderet deres navn på ....
alt sammen noget der ikke tager evig tid også er det bare super hyggeligt, og dem jeg kender elsker de små hjemmelavede gaver, de er jo lavet med hjertet;-)
knus jill ( elsker at være kreativ )
Anmeld