Hjælp & skriv her !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

Honningblomst

Maiken85 skriver:

hmm..  hvorfor håber du det? er man en dårligere mor bare fordi at man er i tvivl om hvem der er faren til ens barn? det mener jeg sku ikk at man gør...

Hvordan kan du få det ud af det jeg har skrevet...jeg håber bare på at de fleste mennesker vælger at få børn og ikke bare får dem med den de lige var i seng med den weekend...det er da på ingen måde et optimalt udgangspunkt og vil noget de færreste ønsker.

Hvorfor skal så mange debatter ende med det der udsagn. "Nå, så synes du ikke jeg er en god mor..."? jeg aner ikke hvem der er gode mødre eller ej, jeg gør hvad jeg mener er bedst og gør mig til en god mor præcis som alle andre gør...men derfra og så til at mene og sige at det er meget normalt at man ikke aner hvem der har befrugtet en....arrggghhh, hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2009

RumlesMor

Maiken85 skriver:

hmm..  hvorfor håber du det? er man en dårligere mor bare fordi at man er i tvivl om hvem der er faren til ens barn? det mener jeg sku ikk at man gør...

Tror blot Eva håber at man ikke har ubeskyttet sex med mange forskellige....hun skriver intet om hvorvidt man er en dårlig mor eller ej.

Anmeld

4. december 2009

Honningblomst

KaMa skriver:

Se et par afsnit af DUM (De Unge Mødre), så finder du ud af, at du bestemt ikke er unormal.

Eva: Nu er du jo lidt ældre, tror at fænomenet primært er hos de unge kvinder

I øvrigt så ved jeg heller ikke, hvem der skal blive far til mit barn - når det lykkes en dag. Det er dog en heeeelt anden historie, som ikke er så relevant her.

Hæhæ...måske...eller også er det bare i visse sociale lag eller kredse...hvad ved jeg..men normalt, det er det da ikke..

Anmeld

4. december 2009

Honningblomst

RumlesMor skriver:

Tror blot Eva håber at man ikke har ubeskyttet sex med mange forskellige....hun skriver intet om hvorvidt man er en dårlig mor eller ej.

Jeg håber og tror på at man tager det ansvar det er at have sex...at beskytte sig så ikke man bliver gravid.. så ja, du har ret..

Knus Eva

Anmeld

5. december 2009

MissJuels

Jaa oka, så fik jeg da startet den diskussion.. Egentlig ikke hvad jeg havde tænkt mig. Jeg plejer at svare på tråde der er relevante for mig, så jeg havde egentlig forstillet mig at det var kvinder i SAMME situation der ville svare.. Men sådan blev det ikke.

Jeg har brugt kondom med begge mænd, så det er dér i mysteriet ligger. Så jeg vil ikke sige jeg render rundt og bliver gravid med hvem som helst pga ubeskyttet sex, desuden tror jeg det er de færreste der VÆLGER at blive gravide, det kan jo ske alligevel ved mange forskellige tilfælde.

Jeg personligt mener ikke man skal skrive sådan, når man ikke kender historien bag.

Så hvis der er nogen i SAMME situation vil jeg gerne ha at i skriver, men lad nu bare vær hvis i alligevel ikke har noget at komme med der er relevant.

Tak

Anmeld

5. december 2009

noahsmoar

du er bestemt ikke unormal, kan du godt hilse og sige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.