Hjælp & skriv her !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. december 2009

MissJuels

Min eks siger at jeg er en af de MEGET FÅ kvinder der ikke er sikker på hvem faren til mit barn er, og siger jeg er unormal.. Så nu vil jeg lige bevise overfor ham at jeg IKKe er den eneste.. Så hvis i vil hjælpe så vær søde at skriv her, hvis i selv har været/er i tvivl om hvem barnets far er... på forhånd tusind tak !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2009

LRJ

MissJuels skriver:

Min eks siger at jeg er en af de MEGET FÅ kvinder der ikke er sikker på hvem faren til mit barn er, og siger jeg er unormal.. Så nu vil jeg lige bevise overfor ham at jeg IKKe er den eneste.. Så hvis i vil hjælpe så vær søde at skriv her, hvis i selv har været/er i tvivl om hvem barnets far er... på forhånd tusind tak !

Jeg kender da et par stykker der er i gang med faderskabsattester fordi de ikk er sikre på hvem der er far til deres barn. du er Langt fra den eneste der ikk ved det

Anmeld

3. december 2009

MichellaMalou

der er mange som ikk ved det,,, for man kan sgu aldrig være sikker på hvornår man har ægløsning hvis man ikk ved det

Anmeld

3. december 2009

Honningblomst

Jeg er nok smånaiv, men altså...hvis man ha sex med flere, så prøver man vel ikke at få børn eller ønsker ikke at få børn...så jeg håber da at det er meget få der ikke ved hvem der er far til deres børn.

Jeg kender ikke en eneste og heller ikke veninders veninder som har været igennem det at de ikke vidste hvem der var far...så ja, jeg tror det er sjældent.

Knus Eva.

Anmeld

3. december 2009

Mira0911

Den situation tror jeg mange har været i... F.eks nogen stykker fra De unge mødre...

Anmeld

3. december 2009

N&J

Altså har set et par stykker herinde, men tror de fleste ved det.. sorry, ved godt det ikke lige var det svar du ledte efter..  men prøv at skrive inde i enlig mor/far debatten, der finder du måske et par stykker der kan underbygge dit argument.. 

Anmeld

4. december 2009

Maiken85

MissJuels skriver:

ved du hvad, så er jeg sku unormal sammen med dig...

jeg var sammen med ham jeg "regner" med der er faren to fredage to weekender i træk i januar men den sidste weekend om lørdagen der havde jeg været til fest ved min veninde, var blevet ekstrem fuld og havde lagt mig ind for at sove i hendes seng... vågner ved at der var en fyr der smider sig oven på mig og troede at vi skulle lave en helt masse "spændende" sager... han når så lidt, hvis du forstår, inden jeg får kastet ham af med en lussing... men det kan man jo også blive gravid af... så jeg skrev pænt begge navne på faderskabspapirerne for jeg skal ikk stå som en anden idiot, hvis jeg kun havde skrevet den ene på og så det var den anden...

Anmeld

4. december 2009

Maiken85

Eva skriver:

Jeg er nok smånaiv, men altså...hvis man ha sex med flere, så prøver man vel ikke at få børn eller ønsker ikke at få børn...så jeg håber da at det er meget få der ikke ved hvem der er far til deres børn.

Jeg kender ikke en eneste og heller ikke veninders veninder som har været igennem det at de ikke vidste hvem der var far...så ja, jeg tror det er sjældent.

Knus Eva.

hmm..  hvorfor håber du det? er man en dårligere mor bare fordi at man er i tvivl om hvem der er faren til ens barn? det mener jeg sku ikk at man gør...

Anmeld

4. december 2009

Vial

Se et par afsnit af DUM (De Unge Mødre), så finder du ud af, at du bestemt ikke er unormal.

Eva: Nu er du jo lidt ældre, tror at fænomenet primært er hos de unge kvinder

I øvrigt så ved jeg heller ikke, hvem der skal blive far til mit barn - når det lykkes en dag. Det er dog en heeeelt anden historie, som ikke er så relevant her.

Anmeld

4. december 2009

malou

Eva skriver:

Knus Eva.

Lige mine ord Eva!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.