glykosebelastningstest imorgen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. december 2009

siw84

lulle1985 skriver:

Hej piger...

tusind tak for alle jeres svar,,, ja som der er mange der siger var det en afskyelig smag af dårlig vand og sukker, jeg skulle sluge

jeg kom derover fastende og måtte INTET drikke inden jeg var færdig kvart i 11... det var noget af en udfordring, da det første jeg tænker på om morgenen er vand, da jeg har fået en forfærtenlig vane til og snorke UTROLIGT meget om natten så min mund er så tør som en ørken i sahara...

men dårligt det fik jeg og troede aldrig jeg ville overleve de timer inden det var overstået men fik heldigvis lov til og køre hjem og slappe lidt af inden jeg skulle mod lægen igen... blodsukkertallet lagde rigtig fint - 6.1 så jeg er rigtig lettet...

knus louise

nej hvor vildt du intet måtte drikke... var selv til det  i sidste uge og vi måtte drikke 2 glas vand efter det klamme sukkerstads.. underligt det er så forskelligt alt efter hvor man får det lavet.. men er da dejligt og høre at der intet var.. var der heller ikke med mig..

knus siw 27+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2009

lulle1985

siw84 skriver:

nej hvor vildt du intet måtte drikke... var selv til det  i sidste uge og vi måtte drikke 2 glas vand efter det klamme sukkerstads.. underligt det er så forskelligt alt efter hvor man får det lavet.. men er da dejligt og høre at der intet var.. var der heller ikke med mig..

knus siw 27+6

ja det var da mærkeligt at du måtte det, jeg fik af vide at så vidste de lige præsis hvilken mængde jeg havde intaget så de kunne få det eksagte tal... men heldigvis for os begge var der ingenting

knus louise 19+3

Anmeld

5. december 2009

Winnie

lulle1985 skriver:

ja det var da mærkeligt at du måtte det, jeg fik af vide at så vidste de lige præsis hvilken mængde jeg havde intaget så de kunne få det eksagte tal... men heldigvis for os begge var der ingenting

knus louise 19+3

Ja, det er mærkeligt at der er så stor forskel. Jeg måtter gerne drikke  et glas vand om morgen, når jeg stod op, da jeg skulle ind.

Anmeld

5. december 2009

lulle1985

Winnie skriver:

Ja, det er mærkeligt at der er så stor forskel. Jeg måtter gerne drikke  et glas vand om morgen, når jeg stod op, da jeg skulle ind.

ej jeg syntes bare det er så unfair nu.... ihh altså...

men nu er det heldigvis overstået og håber ikke på og skal gøre det igen

Anmeld

5. december 2009

Winnie

lulle1985 skriver:

ej jeg syntes bare det er så unfair nu.... ihh altså...

men nu er det heldigvis overstået og håber ikke på og skal gøre det igen

Det kan jeg godt forstå  Jeg er også super glad for at det er overstået, og taknemmelig for at det gik godt  Så er det bare at tælle ned til fødslen

Anmeld

6. december 2009

lulle1985

Winnie skriver:

Det kan jeg godt forstå  Jeg er også super glad for at det er overstået, og taknemmelig for at det gik godt  Så er det bare at tælle ned til fødslen

ja det er det vi må

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.